![]() |
|
||||
|
||||
![]() gezocht:
16v inlaat spruitstukken "DIK" (50mm diameter) => zo veel mogelijk 16v KR gasklephuizen, zo compleet mogelijk 16v KR brandstofverdelers, met rubberen slang erop, en eventueel brandstofleidingen 16v KR cylinderkop 16v ABF inlaat, kop, gasklephuis, uitlaatspruitstuk 16v KR scirocco inlaatspruitstuk een beller is sneller: 06-20600074
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een 9A motorblok en kop liggen
|
||||
|
||||
![]() dat zoek ik nou net niet.......
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Wat heb je te besteden aan de gasklephuizen en brandstofverdelers?
|
||||
|
||||
![]() Wat mogen ze kosten Pieter?
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog 2 of 3 golf 16v inlaatspruitstukken (50mm), gasklephuizen, 1 maal scirocco 16v inlaatspruitstuk (50mm). Luchtwegers golf 16v kr.
laat me eens weten wat de verschillende onderdelen je waard zijn. gr Maikel |
|
||||
|
||||
![]() Je weet je prijzen? laat eens wat zien via pb......
|
||||
|
||||
![]() bel je morgen wel.
|