![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik kwam deze tegen op internet, een range rover onderstel met een golf body erop.. tesamen met een 3.5 liter..
weet niet of deze al eerder gepost is maar het leek me wel een grappig ding ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het er niet uit zien, je ziet de ondersteldingen alles zitten... lijkt zo wel een model wagentje (van een slecht merk:P)
|
|||
|
|||
![]() koop dan een country
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar daar heb je nog geen 3.5 Liter motor in zitten. ![]() Vind het ding er ook niet uit zien. Wel leuk voor de cross btw.
|
||||
|
||||
![]() Lijk gewoon een golf op een aanhanger ofsjow zonder wielen:S lelijk ding!
|
|
|||
|
|||
![]() Allemaal leuk en aardig, maar je hebt wel een keukentrapje nodig om in te stappen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geweldig!!!
Doet me denken aan deze creatie: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind het er echt niet uizien, zal btw wel vertrekken in het zand denk ik......
|
|||
|
|||
![]() haha, het ziet er inderdaad niet uit nee..
![]() dat ding van stijn is ook gaaf:P maar ja kom er maar eens op om zoiets te gaan maken:P ![]() |
|
|||
|
|||
![]() off (road) deze??
![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha die heeft vast een hoge pk per kilo verhouding:P
Corrado iemand??:P ![]() of Polo?? ![]() ![]() even met het vrouwtje boodschappen doen ![]() ![]() en in het weekend ![]() vrijetijdsprojectje??? ![]() en als je tijd over hebt ga je even golven ![]() ![]() wat zijn er toch ook veel rare hobbyloze mensen op deze wereld ![]() Last edited by VwGolfMK2VW : 24-01-2009 at 20:55. |
|
|||
|
|||
![]() hier nog een beetje meer VW fun en hobbyloosheid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |