![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zoals jullie zien heeft de vorige eigenaar van mijn 181 het snode plan gehad de B-stijl recht af te flexen en de deur vierkant te maken. De deur is prima te herstellen, maar de stijl niet. Daarom zoek ik een nieuwe/gebruikte stijl. Wie kan mij daar aan helpen of weet waar ik zoiets kan bemachtigen? Ik woon in Friesland, maar wil er best een stukje voor rijden of op een meeting de overdracht doen. Je kunt me mailen op wouter76 @ chello.nl (zonder spaties natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeeeeeeeeeeeeel vaag !
Ik heb 2 kubels staan, waarvan ik er 1 ga maken De onderste body gaat in stukken, de bovenste body komt op het onderstel van de onderste. zoals je ziet is de onderste niet veel meer, terwijl de bovenste in topstaat is ! Duurt alleen nog een maand of wat voordat ik hier aan ga beginnen, weet niet hoe lang jij kan wachten ?!
|
|||
|
|||
![]() bouw je de bovenste/harde body wel om naar "oud" type Leon ???
want de aangeschroefde koelkasten achter is geen pan !!! |
|
||||
|
||||
![]() Ik moest ff 3* goed kijken wat je nou bedoelde,maar ik heb het gezien...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En de kans bestaat dat je de b-stijl van de oude body kwijt wil, tenminste als dat nog wat is? Haast heb ik niet, ik kan toch niet eerder dan ongeveer april beginnen. Laat het maar weten en over de prijs kunnen we het vast wel eens worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() To Woute®:
Nieuw type had luchtkasten aan de zijkant ! Dus ik moet de roosters van de oude body in de nieuwe zetten (of een paar dikke 48mm carbs achter die gaten monteren....dan in het geoorloofd. To wouter76: Eert moet ik de fastback nog afmaken, dus die kubel duurt nog even..... Als je er om verlegen zit moet je maar eens contact opnemen !
|
||||
|
||||
![]() To Leon,dat snapte ik wel van nieuwe en oude type,maar ik moest ff kijken wat er nou met wouter76 zijn deur en dorpel was gedaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja veel mensen valt het gelukkig niet eens op ![]() @volksaddiction: Oké ik zoek maar gewoon door, als ik niets kan vinden neem ik wel contact met je op. |
|
||||
|
||||
![]() Heel vaag van die deuren ja !
Echt een knap stukkie werk...... Kijk maar of je een stijl kan vinden, anders mag je die bij mij er uit komen halen tegen die tijd ! Bovenkant van de onderste kubel gaat toch in stukken, en de goede stukken bewaar ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oké! Thanx! Ik laat het je nog weten ![]() |