![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek
-G60 wielrand rechtsachter NIEUW (gebruikt niet aanbieden) -G60 voorbumper NIEUW origineel. (imitatie en gebruikt niet aanbieden) -Dorpels Links en rechts (staal) mag imi of ori zijn -bodemplaten links en rechts. -binnenwielbak rechtsachter..... -G60 plastic modderkuipen voorzijde mogen uiteraard gebruikt zijn maar moeten in heel geode stat zijn niks uitgesneden gescheurd enz ... -Verstralers Hella NIEUW Last edited by fabbi : 27-01-2009 at 22:18. |
|
|||
|
|||
![]() Denk dan dat je bij de dealer moet zijn voor de 1e twee
En de andere even op www.artaparts.nl kijken |
|
|||
|
|||
![]() TJa had ik ff moeten vermelden dat ik dat ook wel weet, maar als ik kijk wat ik nu al hier op zolder heb opgeslagen ZONDER de dealer en bedrijven en voor heel leuke prijzen, vraag ik liever even rond wat men nog heeft liggen..
Dealer en alle onderdelen leveranciers weet ik wel te vinden |
|
|||
|
|||
![]() uppah
Niemand wat op zolder en in de garage liggen? |
|
|||
|
|||
![]() nog eens up
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb standaard koplampen liggen voor je orgineel
en en als ik het goed heb de verstalers die erbij horen inde gti grill hoor het graag van je grts danichio |
|
|||
|
|||
![]() Zijn deze Nieuw???
|
|
|||
|
|||
![]() uppah
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel nieuwe helle en bosch koplampen voor je liggen,
ze zijn gewoon standaard. Stuur maar een pb als je interesse hebt. |
|
|||
|
|||
![]() koplampen en G60 spoiler gescoord......
Nu de rest nog.... Wie heeft er nog wat liggen?? |
|
|||
|
|||
![]() Upp nog steeds diverse onderdelen gevraagd.
Thijsteunissen heeft me een 1 hella geleverd en 1 chinees imitatie terwijl ik ook in de mail speciefiek naar hella gevraagd heb... EN uiteraard nu geen reactie mee... |
|
|||
|
|||
![]() probleem met de lampen is opgelost,
Maar ik zoek dus nog steeds de genoemde onderdelen.. of andere nieuwe delen... |