![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik heb twee weken geleden een schroefset gekocht via ebay van het merk fk voor een polo 86c, heb deze met veel zwoege eronder gekregen alleen raakte ik al snel vast op mijn aandrijfas die mijn chassis raakt? zal bij iedereen die een 86c heeft wel een probleem zijn maar heeft iemand dit een beetje netjes opgelost door misschien stuk tussenuit te slijpen en er een verhoogt stuk tussen te lassen of is het gewoon met een dremel wegslijpen? hier wat foto's van hoe de auto nu staat. ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() fuck wat dik!!
echt gruwelijk gewoon zo. ik zeg gewoon klein U-stukje tussen uitslijpen, U-plaat stukje er netjes tussen lassen, dik in de textiel en klaar ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() tectiel bedoel je?
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb t zelfde probleem ook gehad zit nu mooi een groefje in mijn aandrijfas gesleten heb niks weggeslepen ben daar niet zo gek van heb m gewoon 1cm hoger gelegd |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat jij wil ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() hey sander
ja klopt heb ik ook al maar dat was al met mijn 80-60 verlaging en vind het zonde om hem weer omhoog te schroeven. heb net al bij stel je voor een reactie gehad dat iemand het bij een garage heeft laten wegslijpen en weer een nieuw verhoogd u-profiel ertussen heeft gelast net was rick_polo zegt. ga dit vandeweek is even navragen want zo kan ik ook niet doorrijden. |
#7
|
||||
|
||||
![]() hey rick
thnxx voor de reactie, vind het nu ook super netjes, zijn wel dure cm die hij nu is gezakt ![]() is het met jou ook gelukt met je motorkap laten spuiten? |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er zelf nooit last van gehad,maargoed je zou gewoon een klein stukje weg kunnen slijpen.
en haal die oversized wieldoppen er af is geen gezicht sorry.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#9
|
||||
|
||||
![]() smaken verschillen
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() staat heel stoer. en idd een stukje slijpen en een profiel erin lassen is een veel gebruikte oplossing.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#11
|
||||
|
||||
![]() ik rij zelf 80/60 en raak met de aandrijfassen de koets niet .zou hem eigenlijk eerder iets omhoog schroeven , als je er een u stuk in last in je draagbalk (daar waar de aandrijfas de koets raakt , verzwak je het toch al relatief zwakke 2f front nog meer(tov een 2 ) .
__________________
kopbewerking ,pm |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
foto;s ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() zal ff zoeken
__________________
kopbewerking ,pm |
#14
|
||||
|
||||
![]() ik hoor al van meerdere dat die ook hun aandrijfas raken met een 80-60 verlaging vind het wel raar dat dat niet bij jou is maar wil ook wel ff foto's bekijken kan ik ff vergelijken
|
#16
|
||||
|
||||
![]() nice ride
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() .
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 13:37. |
#18
|
|||
|
|||
![]() wellems blokken monteren zou dat geen oplossing zijn?
ik neem aan door dat je wiel weer verder naar voren komt je as minder tegen je carros aankomt?
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#19
|
||||
|
||||
![]() wellems blokkken??
|
#20
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij een polo 1 tot en met 2f als je deze verlaagd , verloopt het caster . nu is dit op te lossen door wellems blokken te plaatsen die de stabi naar voren haalt en dus je caster weer laat kloppen
__________________
kopbewerking ,pm |