![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zoek dringend veerpoten voor men golf 1 cabrio , omdat men v maxx schroefset ni keuring waardig meer is
liefst in belgie of in het zuiden van nederland liefst ook in goede staat , heb je nog iets liggen .. grtz jelle
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 21-07-2009 at 13:23. |
|
||||
|
||||
![]() Heb ze wel liggen voor je, maar wel in Noord-Holland..
|
||||
|
||||
![]() Heb er 2 voor voren,60 mm verlaging met korte dempers in goede staat.
samen met de achterveren de schokbrekers zijn weg 50 euro. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is helaas een beetje ver sorry , maar toch bedankt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus je bedoeld dat je de achterspiralen nog hebt maar de schokbrekers er niet bij zijn ? want ik snap het niet goed . en met die 60 mm verlaging ligt deze dan nog volgens belgische keurwetten op 11cm van grond ? grtz
|
||||
|
||||
![]() moeten jullie 11 cm van de grond zitten??
hoe kan het dan dat ik genoeg lage VW's zie op belgiesche meetings? bij ons mogen de veren niet los zitten als je de auto van de grond hebt. en met mijn -60 verlaging had ik dat en zou hij daarmee dus niet door de keuring komen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
11 cm met 2 cm speling op de meetings > schroefkit , mag door de keuring als deze geborgd is of gewoon elk jaar ori veren terug plaatsen ![]()
|
||||
|
||||
![]() mag dicht
maar meteen een hele golf gekocht ![]()