![]() |
|
||||
|
||||
![]() Auto gekocht, gaan we hem gelijk slopen.
![]() Hieronder effe wat spullen die in ieder geval al weg mogen, maar er komt waarschijnlijk nog wel meer bij. - Uitlaat, dubbele pijp, Raceland. Liefst ruilen tegen een standaard pijp, of een RVS S-bocht. Zonder inruil wil ik er nog 150 euro voor hebben, maar elk goed bod is welkom! - GTI interieur voor een 5-deurs. Bestuurdersstoel heeft de bekende schade, de rest is nog prima. Het gaat om de grijze versie met de rode strepen, oud model (voor de deurpanelen). Prijs is 75 euro. - MDF hoedenplank. Bekleed met zwart stof. Aan de onderkant zitten gaten voor ovale speakers, aan de bovenkant zijn deze gaten niet zichtbaar. Ideaal tegen illegaal audio verzamelaars. Prijs, 15 euro of ruilen tegen een goede zwarte klep. - Jetta front. Voor 50 euro, lampen met grille en slotplaat. - Zacht dashboard met 4 gaatjes van een carkit of iets dergelijks. Prijs, 15 euro. - Quartet-set velgen met goede banden, prijs is 300 euro of een goed bod. Verkocht! - Dunne buizen inlaat, prijs 35 euro. - Dikke bumpers, voor en achter, eventueel met de pinkers voren, 50 euro samen, maar een goed bod is welkom. Ik heb nog wat onderdelen nodig, dus als iemand wat nodig heeft en het volgende in de aanbieding heeft, kunnen we altijd wat ruilen: - Raamrubbers rondom, voor oud type 5-deurs. Geen chromen lijsten. Gevonden! - Originele uitlaat, of mooie S-bocht. Gevonden! - Rest van de uitlaatlijn. - Mooie zwarte hoedenplank.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 06-02-2009 at 12:21. |
|
|||
|
|||
![]() Foto van het jetta front ?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij ben jeje topic vergeten
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb wel een compleet, zgan uitlaat te koop vanaf spruitstuk, of met.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heej, niet vergeten. ![]() Ja, gewoon in Sittard af te halen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat zou die moeten kosten?
|
|||
|
|||
![]() ist n golf 1? dan neem ik de eerste optie op de zwarte hoedenplank als dat mag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is een golf 2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals Nigel zegt: Golf 2. ![]()
|
||||
|
||||
![]() De uitlaat is er onder vandaan. De pijpen waren goed smerig, maar heb ze even schoon gemaakt en begonnen met de eindstukken te polijsten, en ze glimmen als 'n tiet!
De pot zelf is ook behoorlijk bling. Het interieur is gisteren even uit de auto geweest om schoon gemaakt te worden. De velgen zijn verkocht. Bumpers zijn er onder vandaan en zijn op te halen. Raamrubbers zijn terecht, evenals de einddemper. De rest van de uitlaatlijn is nog wel nodig, dus ruilen is een mogelijkheid.