![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,,
Mijn Naam is Pascal ben 25jaar woon in susteren en rij oa in deze golf 1 Hij is hellemaal opnieuw opgebouwd en gespoten.. blokje is een 1.8GTI 16klepper incl het remsysteem, heeft 43000 gelopen en is wat gekieteld.... er zit een klokkenstel incl MFA van een corrado in. inlaat geflowd vliegwiel afgedraaid racekoppeling grote benzinepomp supersprint uitlaat aangepaste versnellingsbak(alleen de eerste 3 versnellingen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() specificaties; rolkooi achterbank weg en met overtrokken hout afgewerkt schroefset stabilisatorstang onder de motor boordcomputer met MFA leren hemel zonder zonnekleppen en handgrepen 4 puntsgordel omp sportstuur gepolijste classic line velgjes donkere achterlichten xenon verlichting zender kofferspoiler klep gevlakt booskijkerstrip alu tankdeksel supersprint uitlaat motorkap lifters leren sportstoelen snapp-off naaf motorkap bra smoke koplampen met kruis en ironcross embleemloze grill ironcross deurpinnen ironcross matten ironcross schakelpook ironcross binnenspiegel custom handgreep ironcross chrome stelknopjes speigels chrome deuropers binnen stabilisatorstang achter pioneer boxen achterin chrome wielsleutel chrome brandblusser 16v antenne chromen sloten binnekant zo dit was het nu dan wel ![]() Greetz Pascal |
|
||||
|
||||
![]() welkom, mooie auto maar ben nog meer onder de indruk van die mega mooie graffiti op de eerste pic
|
|||
|
|||
![]() Thanks en die foto heb ik genomen bij ons net over de grens in belgie bij een jongerencentrum
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zeer nette einser hoor
![]() veel plezier en succes met je auto . kortom dikkebak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen inderdaad. Komt me bekend voor. Hoe lang heb je deze auto al?
|
|||
|
|||
![]() Ik bezit deze auto nu wat langer dan een half jaar en toen ik hem kocht was hij na lange niet zo toen was ie bijna standaard
![]() |
|
|||
|
|||
![]() btw als iemand ats classic velgjes voor me weet let me know
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, mooie wagen, ziet er goed uit