![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals zo vaak begin ik met:
Struin hier al een tijdje in de rondte, en kan de slaap niet vatten, dus dacht "laat ik eens een voorstel-topic maken op VF"?! ![]() ![]() Ik ben Geert, 37, en vanuit Zuid-Limburg via Den Haag en opnieuw Zuid-Limburg inmiddels in Breda neergestreken. Vanouds een groot auto-liefhebber, met een zwak voor VW'tjes uit de 70'er en begin 80'er jaren. Begon ooit mijn autocarriere met een VW Polo uit 1976, die ik in 1990 voorzag van een Derby 1F-front en een met de roller aangebrachte ANWB-gele kanariekleur. Daarna nog een '78-er Golf S gehad (zwart), waarna ik een uitstap heb gemaakt naar de Volvo Amazon (2x). Inmiddels een aantal jaar geleden de nostalgische jeugdliefde teruggekocht (Polo 1), en daarna een beetje doorgeslagen in de koopwoede. Inmiddels ben ik ook in het bezit van een Derby, een vroege Polo 2 Coupe GT (1984) met Zender-pakket en van een Passat Variant. Tussentijds ook nog even in een Cabby/Bitchbasket rondgereden... Aan het eind van het verhaal, maar gelukkig hebben we de foto's nog?! Helaas niet van alle bovengenoemde karren, maar toch: Polo (momenteel in restauratie): Derby (momenteel in opbouw voor Bergcup-style): ![]() Polo 2 GT (huidige daily): ![]() Polo XXL ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, die GT ziet er erg strak uit met die zender set!
Gr. Rutger
|
||||
|
||||
![]() Ha, welkom
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
![]() das een best leuk wagenparkje wat je hebt staan ![]() ![]() veel plezier hier op t forum ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom,
die GT is echt super zo! |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij hebben wij mekaar gister op de A16 zien rijden......
Jij in de GT, ik bij mijn zus in de Civic..... ![]() Gt'tje ziet er goed uit, plannen met de rest klinken goed!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Check! Ik was op weg naar Ridderkerk, daar staat de Pisrat tijdelijk gestald tot-ie door de APK kan... Vond het al opmerkelijk, iemand in een gepimpte Civic Coupé met interesse voor een Polo 2?! ![]() Geinig, it's a small world! ![]() Quote:
Ja, hè?! Helaas is dit wel een foto uit betere tijden. Er is iemand creatief bezig geweest met een sleutel, dus de auto zit onder de krassen ![]() ![]() Quote:
Dag buurman! ![]() Last edited by Oudelut : 09-02-2009 at 11:41. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat vind ik nou zo zielig! etters, bij ook wel eens gebeurd. ik was in staat om hun met een sleutel te bewerken. een moersleutel. |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:33. |
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum
en veel plezier .. met je auto's en op het forum