![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zit me wat te verdiepen in een ABF met g60 derop...
NU zie ik eigenlijk bij elke g60/16v ombouw (1.8 en 2.0) Dat men bij de g-lader vertrekt door de intercooler en aan de linker kant op het blok aansluit.. vaak met een sirocco16v inlaat of zelfbouw.. Maar waarom is dat.. Waarom niet uit de lader de intercooler in en aan de rechterkant op de origineel 16v aansluiting . lucht stroom dan via links naar rechts door de intercooler maar traject is nagenoeg net zo lang.... |
|
||||
|
||||
![]() Dan zouden de buizen/slangen richting de inlaat door de luchtfilterbehuizing moeten....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Dat valt op te lossen.
Zelf luchtfilter huis maken...onder het binnenscherm( achter de bumper) . Dynamo is nog wel onder de g lader te plaatsen. dus verder niet iets cruciaals wat ik nu ff over het hoofd zie?? |
|
||||
|
||||
![]() ja een heleboel extra werk om een inlaat van een paar euro niet hoeven te kopen
|
|||
|
|||
![]() nou nee.. je moet toch al een berg aanpassen... Die verdomde ABS unit zit daar ook al behoorlijk in de weg... Dus veel ruimte is er niet aan die kant..
Die zelfgelaste inlaten heb ik nog niet veel mooie gezien.. En 400E voor een aangepaste S2 , no no..... Er is dus geen enele technische reden om het perse via de linker kant te doen... ?? |