![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn Azev A`s aan, omdat ik toch wil gaan voor 16inch velgen voor onder mijn corrado!
Set bestaat uit: - 4x7,5j velgen - 2x9,5j zeldzame maat velgen Info velgen: - 2 7,5j velgen zijn niet super mooi meer, 1 is de rand van af gedraaid en 1 heeft een klein deukje in de velgrand! - Andere 2 7,5j velgen zijn recht en hebben wat borduurschade, 1 nog in het lak andere in de afbijt! - 2 9,5j velgen hebben zeer lichte borduurschade, maar verder netjes! - Verder zitten er 4 bolle/dikke naafdoppen bij en 2 platte naafdoppen Et-waardes weet ik zo even niet, moet ik nog even nakijken. Foto`s volgen nog! Hier alvast een leen foto van onder een corrado met de zelfde maat velgen: ![]() 9,5j ![]() ![]() 7,5j ![]() Velgen mogen geruild worden tegen 16inch velgen, zoals porsche, audi, schmidt, noem maar op! Vraagprijs, omdat het moet 450,- euro Last edited by Kazzo : 24-02-2009 at 16:39. |
|
||||
|
||||
![]() He kas er zitten geen banden bij? Heb anders dat setje schmidts nog wel te koop staan! Als je er banden bij hebt heb ik er mischien wel belang bij.
|
|||
|
|||
![]() Heb er geen banden bij, maar pm me even voor een voorstel
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up, nu met foto`s, doe eens een bod
![]() |