![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo ik ben Maikel, eigenaar van:
Volkswagen Golf MK3 Cabriolet Motor: 1.8 Abu K&n inlegfilter Schrick nokkenas Zomerwielen: BB5 Le-mans 17x7,5 Continental Sport 195-40-r17 Winterwielen: Verbreedstaal 9 en 7j 15" Onderstel: H&r schroefset 10mm adapters achterzijde 3mm adapters voorzijde Carroserie: Alles in carroseriekleur Vr6 onderlip R32 koplampen met 8000k Xenon Smoked rood/wit achterlichten Smoked voorknipperlichten en verstralers Golf MkIV spiegels in het pianozwart PantherBra Aerotwins nieuw linnendak embleemlose Bonrath grill Interieur: origineel rolling stones iron cross voetmatten 30cm jom stuur slangenlederen pookhoes slangenlederen handremhoes MKIV pook Ice: Oxygen o2 monoblock Oxygn o2 4channel pioneer p88mp hertz compo hertz sub pic's met oude wielen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voorproef met de bb5's met conti k*t banden ![]() na lange tijd niks meer aan de cabrio doen door me andere hobby (mountainbiken) is het er toch weer van gekomen om wat aan de cabrio te doen eindelijk nankang's om de le-mans heen en porsche naafkap stickers 185-35-17 !! ![]() ![]() leuke stretch ![]() achterklep zonder logo alles netjes gepuntlast ![]() eerste keer vlak geslepen ![]() na alles gelast te hebben eerst in staalplamuur en daarna afgewerkt ![]() en morgen nieuwe vr6 lip binnen!
mister cabrilow Last edited by stee-low : 19-12-2009 at 10:49. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto maar die is al bijna af of niet
![]()
|
|||
|
|||
![]() moet nog een hele boel gebeuren!
ben ondertussen ook bezig met cleane bumpers en hij moet een verse laklaag krijgen
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit..Alleen die Porsche sticker is minder.
Verder veel succes ermee. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik moest kiezen.. dit of bb5 ipv bbs. enne dit heeft weer niet iedereen ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo kom ik je alweer tegen hahaha :p DIKKE AUTO..!!!
|
|
|||
|
|||
![]() ritchieeee:P
|
|||
|
|||
![]() weer wat spul erbij..
gladde slotloze polo 6n klinken ![]() powerflex rubbers voor de achteras ![]() voorste draagarmen ben k aan t spuiten en komt ook powerflex in ![]() de motorkapverlenger in staal ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi cabrio, alleen die motorkap verlenger is niet echt mijn ding.
|
||||
|
||||
![]() Die zou ik inderdaad ook zeker weglaten.......
|
|||
|
|||
![]() zit zelf ook nog mega te twijfelen. maja ik haal gewoon een 2e motorkap om t ff te proberen en vindt i t niks dan verkoop ik t weer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd en als je em toch perse wilt is het mooier om gewoon je motorkap door te laten lassen dan die goedkope naat die je anders ziet lopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie cabrio,motorkapverlenger zou ik vergeten....
|
|||
|
|||
![]() @brabo: de verlenger die ik heb is een stalen dus die moet sowiezo gelast worden
@de pul: verlenger die maak ik op maat tot slechts de 1e lamel van de grille
|
||||
|
||||
![]() Leuke cabrio, Maar ik sluit me ook aan bij de rest .. geen moterkapverlenger.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uhm.... dat had ik nog niet begrepen haha sorry daarvoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi maar jammer dat je die met het diepe hart hart bij die bout gaten hebt genomen. er zijn er ook te koop met een klein en ondieper hart ook 4x100. zelfde velg zoals de golf die er naast staat. verder mooie auto
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wist toen ik ze kocht niet eens dat deze bestonden. zijn wel mooier iig!
|
|||
|
|||
![]() vandaag de polo klinken strak gemaakt, lijnen eruit geschuurd en in de grondverf gezet.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()