![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() ik heb al eentijdje een probleem met mijn golf 1300i multipoint
uit 1988. bij een koude motor bij het starten, slaat ie moeilijk aan, moet dan gas bij geven, electrische shook doet het ook niet, zodra ik wegrij, en trap de koppeling weer in om bijvoorbeeld af te remmen voor een kruispunt binnen 2 km slaat ie meteen weer af, als de motor warm is slaat ieniet meer af bij stationair draaien, maar houdt wel vreselijk veel in, als ik m weer uit zet slaat het blok in 1 keer stil, naar mijn mening te snel, daarna draaide die nog 1 sec door en sloeg ie rustig af, maar je kan het nu verglijken als of je fietst en iemand duwt een stok tussen je spaken ![]() al vervangen. bobine bobine kabel boordcomputer bougies bougie kabels ontsteking rotor verdeler ontsteking al 3 keer opnieuw afgesteld als ik een bus luchtfilter reiniger erin leeg spuit doet ie weer 2 dagen normaal, maar daarna begint het gehannes opnieuw. lucht filter is goed, en lucht weger ook, maar ik weet nu niet meer waar ik het moet zoeken ![]() ![]() ![]()
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lambdasensor
Blauwe sensor |
#3
|
|||
|
|||
![]() waar zit die precies? dan kan ik m eraf halen en kijken hoe die dan loopt
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() De stekker zit achter de ontsteking en loopt langs het schutbord naar beneden naar de uitlaat
2Witte en 1 zwarte,soms ook nog een bruine |
#5
|
||||
|
||||
![]() blauwe sensor zit rechts voor op de koelwaterslang, naast de zwarte.
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Blijft de luchtklep in de luchthoeveelheidsmeter niet hangen?
Die moet, wanneer je hem met de hand beweegt, altijd weer soepel terugkomen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#7
|
|||
|
|||
![]() heel dom misschien maar hoe kom ik bij die luchtklep? moet ik dan mn luchtinlaat uit elkaar halen en m dan zien, of is die zo zichtbaar?
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() het zou wel kunnen natuurlijk,
heb er 3 a 4 weken geleden een bus luchtinlaat reiniger in mn luchtfilter huis gespoten, en toen liep die 2 dagen goed....
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Heb het zelf ook eens gehad, kon de motor toen met moeite draaiende houden.
Klep bleef toen open hangen. Schoongemaakt met WD40 en perslucht en het was opgelost. Dan moet je inderdaad de luchthoeveelheidsmeter losschroeven van het luchtfilterhuis (4 boutjes aan binnenkant luchtfilterdeksel).
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#10
|
|||
|
|||
![]() heb ik gedaan zag er goed uit bewoog ook naar behoren,
gister avond deed ie niks meer, anwb maar weer gebeld ben in tussen erelid anderhalf uur bezig geweest. ding krijgt geen brandstof toegevoerd, kan waarschijnlijk geen druk opbouwen of lekt ergens brandsstof, want waar ik eerst 700 km op 1 tank kon rijden rij ik er nu 500 als ik mazzel heb. mar vandaag eerste operatie gehad, dus blijft voorlopig even een hele poos stilstaan
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |