![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop:
Merk : Volkswagen Type : Polo Coupe Motorinhoud :1.3 G40 Bouwjaar :1994 Kilometerstand :199.XXX Vraagprijs :2650 Ik ben sinds Maart 2008 in het bezit van de polo en sindsdien heb ik er 18.000 km mee gereden. Ik heb er erg veel onderhoud aangedaan momenteel zit er geen radio in. Ik wil hem nu verkopen omdat ik graag een vento vr6 wil. Inruilen is eventueel ook mogelijk. Lijst van het onderhoud. Maart: - 1 nieuwe band en uitlijnen 120 euro - Nieuwe schijven en blokken voor 125 euro - CV en Alarm met vw klapsleutels 100 euro - Nieuwe kachelmotor - Nieuwe bezinetank April - Waterpomp - Distributiesnaar - Luchtfilter - Ruitenwissers Mei (189.000km) - G-lader laten reviseren bij arno 450 euro - Nieuwe bekabeling voor versterker 50 euro - Nieuwe infinity voorspeakers 50 euro Juli - Nieuwe bumperbalk 36 euro - Drukmeter 40 euro - Oliedrukmeter (nog niet aangesloten) 40 euro - Meterhouder 30 euro - Nieuwe olieslang naar Glader Augustus - Nieuwe bougies 65 euro - Carterpanpakking - Uitlaatpakking 15 euro September - Nieuwe knoppen voor licht enz. November - Nieuwe einddemper 150 euro December - Nieuwe olie en nieuwe oliefilter - Nieuwe ruitenwissers Febuari 2009 - Nieuwe voordempers 130 euro - Nieuwe Apk - Nieuwe slang tussen intercooler en Glader - Nieuwe lampen Ik zal vast wel wat vergeten zijn maar dit alles geeft aan dat de auto zeer goed onderhouden is! En dat de auto van een liefhebber is! Van de meeste onderdelen zijn de rekeningen aanwezig de rest van het onderhoud is gedaan door Vmk2driver hier van het forum. Nadelen: - Kachelmoter piept af en toe - Kras achter de bestuurders deur (wel bijgewerkt met een lakstift) Voor meer info even mailen emielsiemonsma@hotmail.com ![]() ![]() ![]() |