![]() |
|
|||
|
|||
![]() verchroomde brandstofdruk regeleaar 2h 45
Verchroomde hooft rem cilinder 150 ![]() Verchroomde rembekrachtiger 150 ![]() bak steun en de achterste motor steun 175 ![]() Dynamo verchroomd 185 ![]() Verchroomde inlaat met gasklep past ook op g60 375 ![]() ![]() Verchroomd olie huis en olie koeler 200 ![]() Verchroomde water pomp met vergulde boutjes pomp is nieuw 200 ![]() Verchroomde carterpan 150 ![]() originele deurklinken met vergulde inleg contact slot koffebak slot (alle sloten ) 2 sleutels 60 Stuurhuis on bekrachtigd geen speling geheel kompleet 40 Verchroomde water buis kachel 40 ![]() Gril met chroom rand 95 ![]() Momo course sport stuur 75 raid snap off naaf met slot 80 alu stuur naaf dikke bus 1 boutje in afgebroken 25 mfa hendel 25 Verchroomde ruiten wisser mechanisme 75 bobine 25 stationar regelklep stk 30 verchroomde stang om motor kap los te houden 45 zwarte knippers zij scherm 15 verchroomde olie pijlstok huls 45 euro pijlstok met dolk design chroom 35 set 15 inch atf wielen 7j 4x100 et 35 op nieuw op gemaakt met 185-45 15 banden 750 euro ![]() start motor gereviseerd en goed voor 2 h 40euro met echt carbon overtrokken stoel rails kappen 40 euro http://s290.photobucket.com/albums/.../project%20mk1/ hier staan de meeste delen wel op de foto afhalen in apeldoorn Last edited by frankvr6 : 13-05-2009 at 06:40. |
|
||||
|
||||
![]() even de tip van tjaap:
Quote:
|
|||
|
|||
![]() nee voor het overzicht voor mij laat ik het staan gaat om een komplete auto in onderdelen
|
|
||||
|
||||
![]() past de spageti spruitstuk op een golf 1 gti ?? welke merk?? rvs dus hoeveel mm?
|
|
|||
|
|||
![]() merk weet ik niet staat er niet op is voor een 2h dus volgens mij redelijk universeel passen op ieder 8v blokkie
|
|
|||
|
|||
![]() update met nieuwe delen en delen weggehaald die verkocht zijn
|
|
|||
|
|||
![]() hallo effe een vraag je is het dak al verkocht
grtzz daniel |
|
|||
|
|||
![]() metertjes ook te koop?
|
|||
|
|||
![]() dak en meters zijn al verkocht
|
|
|||
|
|||
![]() er mag evt op het chroom werk ook geboden worden
water pomp 200 verdeler 100 inlaat 2h en gasklep 400 waterbuis kachel 50 brandstodruk regelaar 2h 45 verchroomde carter pan 150 dynamo 185 hoofd rem cilinder 150 rem bekrachtiger 150 voorste motor steun 100 achterste motor/bak steun 100 rechter baksteun125 ruitenwisser mechaniek 75 stang voor de motorkap 45 olie pijstokhouder 45 pijlstok dolk design 35 schanier motor kap 60 olie filterhuis en olie koeler 200 een goed bod mag ook maar wel rieel |
|
||||
|
||||
![]() Momo course sport stuur 80
Is die nog te koop? |
|
|||
|
|||
![]() ja stuur is er nog
|
|
||||
|
||||
![]() Zou je er een foto van kunnen mailen (erik@nellys.org)
of de foto hier plaatsen |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Frank Heb intresse in je rembekrachtiger past deze op een MK I uit 83??
Zo ja Kan je hem dan voor me op de post doen als ik je het geld overmaak ? |
|
|||
|
|||
![]() heb geen idee of ie daar op past
dit is de grote versie anders missschien samen met de hoofr rem cilinder kopen |
|
|||
|
|||
![]() upje maar eens
|
|
|||
|
|||
![]() U hebt een mailtje ;-)
mvg Wouter |
|
|||
|
|||
![]() heb geen mail hoor denk naar me oude gestuurd f.preuter@upcmail.nl
gelijk een upje alleen het chroom werk is er nog rest is allemaal verkocht zijn nog een paar kleine delen over gewoon ff pbtje doen als je iets zoekt |
|
|||
|
|||
![]() Heb jij toevallig ook nog een einddemper te koop?
Zoja, wat voor 1? |