![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Forummers!
Ik ben sinds kort eigenaar van een Golf MK1. Nu wil/moet er dus een ander interieur in want dit is niet echt netjes meer! Graag zou ik willen weten welke interieurtjes er allemaal in passen. Alles van Golf 1 waarschijnlijk, maar pas Golf 2 en Golf 3 ook? Of moet daar een hele boel voor worden aangepast? Alvast bedankt! Groeten Jaap |
|
||||
|
||||
![]() Golf 3 past niet direct, Golf 2 passen de voorstoelen van, achterbank niet.
|
|
|||
|
|||
![]() Stof van een andere stoel op het frame van de 1 zetten
Let wel op verschil met gewone stoel en kuip ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja dat kan ook!
Weet nog niet zo goed wat ik wil.. Sparco kuipstoelen icm rolkooi is ook rete vet! Maar gewoon netjes leer erin is ook wel gaaf.. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijne ook niet!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() corrado stoelen passen ook en rocco ook maar de achterbank is idd wat moeilijker
is heb het wel eens geprobeerd van een jetta 1 maar ging totaal niet |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voorstoelen van een golf 2 passen ook niet! Die passen alleen in een cabrio type 1 van na bouwjaar '83. De hendel en geleider van de stoelverstelling zitten bij stoelen van een golf 1 aan de deur-zijde en bij een golf 2 aan de versnellingspook-zijde. ![]() Last edited by golf1tattoo : 14-03-2009 at 21:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar als de hendels andersom zitten passen ze toch wel ? of zie ik t verkeerd in mijn golf 1 zat een golf 2 interieur en t past toch echt ! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij paste het ook zo,alleen niet te verstellen[naar voor en achter]
Past het van een polo[oude modellen] er niet zo in? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Je kunt de stoelen niet meer van voor naar achter verstellen maar het past wel??? ![]() ![]() ![]() 22inch 4x100 velgen passen ook onder een golf1, je kunt alleen de wielen niet ronddraaien omdat ze klem zitten in de wielkasten, maar het past wel...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan ze nog wel verstellen, alleen valt het pieletje van de verstelhandel er niet in, omdat die aan de andere kant zit...even met de hand doen dus.
|