![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eur 9000,- ?? Volgens mij worden ze voor wel meer verkocht.. en de liefhebber van een Rallye zal er ook wel wat voor over hebben. ![]() Gr, Ronald |
|
|||
|
|||
![]() Is van forumlid Boefke.Staat hier ook wel te koop.
Mooie rallye's kosten nou eenmaal veel geld. http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=rallye Last edited by Domi : 11-05-2009 at 15:34. |
|
||||
|
||||
![]() Jelte probeert hem inderdaad al een tijdje te verkopen. Wel een mooie!
|
|||
|
|||
![]() prijs is niet zo heel gek lijkt me
|
|
|||
|
|||
![]() vind hem ook niet eens duur.mooie auto.
|
||||
|
||||
![]() Ik wil net zeggen, ga maar eens een goeie zoeken... Kom je er wel achter wat ze kosten. En al helemaal als je er 1 wil restaureren en alle onderdelen nieuw erop wilt... Daar kan ik inmiddels over meepraten...
9000 euro en ook nog met Recaro's die op Ebay al 1200 tot 1500 euro opbrengen in nette staat. Hele nette prijs hoor deze Rallye.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik met je eens, en het is ook een heel mooi ding, alleen vind ik persoonlijk 9000 euro nog steeds een hoop geld..... ![]()
|
|||
|
|||
![]() en inmiddels staan er een stuk of 3 te koop!!
zo zie je ze nergens en zo groeien ze als bosjes bloemen uit de grond!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, recessie he ![]() 't Is dat ik het geld er niet voor heb liggen, anders was ik gaan kijken... Later als ik groot ben moet er nog zo'n auto komen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zekerssssss ![]()
|
||||
|
||||
![]() Apart, breed, bijzonder is hij wel. Maar mooi vind ik hem niet.
|
|
|||
|
|||
![]() is echt wel een hele nette hoor zo zie je ze maar weinig vooral blauwe
|