![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek gebruikte 45mm Weber DCOE carburateurs, een set van twee dus. Iemand toevallig een idee? Ik zou zelfs overwegen ze nieuw te kopen, maar ik ken als enigste adres Biesheuvel en daar zijn ze ZO belachelijk duur - misschien weet een van jullie een adres met leukere prijzen?
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat AME in berlijn een complete set levert voor onder de 1000 euro dus inclusief inlaat enzo.
Maarja das nog steeds duur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is al redelijk, bij Biesheuvel vragen ze al 425 euro per carburateur!
|
||||
|
||||
![]() Zit al weken te azen op ebay.de, maar prijzen zijn werkelijk krankzinnig.
|
||||
|
||||
![]() "t is de laatste tijd idd erger geworden. Maar toch scheelt het (incl. revisiesetje) genoeg met nieuwe carbs. (425,-?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het nog maar even opgezocht:
'Vergaseranlage (Weber) 1949,- 996,51 45er, Komplett-Kit mit Ansaugbrücke, Schwingelementen, Gaszug, Luftfilter, usw.' En je kan ook op ebay.com kijken voor webers. Staan ze ook vaak op voor heel wat lagere prijzen dan in Deutschland. Alleen invoer komt er dan nog bij :P Wat ik me nog afvraag: nieuwere types Weber hebben links voorop een opstaan randje. Zit er veel verschil in de nieuwere en oudere types? |
|
||||
|
||||
![]() http://www.webcon.co.uk/weber/performance_carbs.htm
met de actuele wisselkoers van 1 Euro 44 per engelse pond zouden deze jongens op +/- op 380 Euro zitten. Scheelt niet veel, maar misschien kun je wat met ze handelen
|
||||
|
||||
![]() Geloof dat ik laatst op m.plaats ook nog het 1 en ander tegen kwam.
Ik zou daar even zoeken. Ik weet wel hoe je je voelt,ben zelf ook een hele tijd opzoek geweest.
|
||||
|
||||
![]() eff by the way...
is 40 nie groot genoeg ? je kunt altijd je sproeiers nog aanpassen .. |
|
||||
|
||||
![]() http://www.autocross.nl/
misschien dat er hier nog wat voor je bij staat. er staat er een op met meerdere webers setje 40mm en setje 45mm kijk maar eens. m.v.g. william |
|
||||
|
||||
![]() Tnx William...trouwens geen reply meer gehad op mijn PM?
|
||||
|
||||
![]() weet wel een adres onder de 350 euro
|
|
||||
|
||||
![]() Vertel? Zeker dat zelfde bedrijf?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had je pm ontvangen. trouwens,die link die ik door had gegeven worden om de week de advertenties "ververst". |