![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na veel positieve reacties op onze eerste meeting ''25 april 2010'' hebben we besloten om er dit jaar weer een super show van te maken !
Omdat het vorig jaar zo druk bezocht werd en er auto's weg gestuurd moesten worden omdat er geen plek meer was, wordt er dit jaar gehouden op 2 grote pleinen ! Waar: Ghandiplein in Stadskanaal (tegen over het busstation) Wanneer: 22 Mei 2011 Hoelaat: 11:00 tot 17:00 uur Entree: € 3,00- Prijzen: - Top 5 Show & Shine - Top 3 Interieur - Top 3 DB Klasse A - Top 3 DB Klasse B - Top 3 DB Klasse C Stands: - Kicker Benelux zal aanwezig zijn met de Demo auto. - GJ Mensen Tuning - Smartwax - Laserwerken. & Many More ! Voor meer info of eventuele opgave als je met een grote groep komt kan je altijd even mailen. byron.stratingh@gmail.com Gr, Mxs-Tuners. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thuiswedstrijd, dus ben er dit jaar bij
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou...
Zal ff kijken of ik kom en hoe ik kom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom ook wel even met de F&I
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit dan bij het vw treffen in mook..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() anders wil ik wel even komen, maar ja de regen en ik is van suiker....
|
||||
|
||||
![]() Rij nu dioe kantnop.
Is heerlijk droog hier ![]() |