![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi, ik ben vandaag eens de schuur gaan uitruimen en kwam het volgende tegen wat weg mag:
Standaart IMITATIE koplampset Golf 2 (NIEUW!) €10 ![]() Roodwit HELDERE achterlichten Golf 2 (Goede staat, geen afgebroken ophangpunten) €25 ![]() Embleemloze grille Golf 2 €15 ![]() 1-arm wissersysteem Golf 2, pakt hele ruit (INCL. WISSER en BLAD) €50 ![]() Inlaatspruitstuk 16v €30 ![]() Waterpomp Golf 2 16v/8v/g60 (200KM OUD) €50 ![]() Bougiekabelset Golf GTI 8V (GOED WERKEND) €20 ![]() De prijzen zijn vraagprijzen maar volgens mij best netjes? Opsturen van ALLE delen is MOGELIJK, verzendkosten voor de KOPER. Intresse? Hier reageren of PB! mvg
![]() Last edited by Fabian_GTI : 22-03-2009 at 16:24. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Prijs? |
|
||||
|
||||
![]() waar af te halen?
PB anders gelijk ff heel je adres, kan ik kijken of een van mijn collega's daar in de buurt komen. Interesse in de Achterlichten, Embleemloze grill en imitatie koplampen. Als alles heel en in goede toestand verkeerd dan geef ik je de vraagprijs ervoor mits het niet te ver weg is. De heldere kruiskoplampen op die foto zijn zeker niet te koop?? Ik hoor het wel.
|
||||
|
||||
![]() Smelvin, je hebt een PB.
Kleppendeksel verkocht.
|
||||
|
||||
![]() zijn de immitatie koplampen al verkocht?
zo nee, ik heb wel interesse! |