![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik zoek nog een aantal onderdelen voor mijn jetta '91 5drs ![]() 1- gevonden ! 2 - Knipperlichten Oranje zijscherm ( mijnuh zijn helemaal dof!) 3 - Gevonden ! 4 - 3 Kapjes voor in de skirts 5 - ander topic 6 - Gevonden ! En nog wat interieurdelen : Alles gevonden ! Ik hoor het wel als iemand wat heeft of weet waar wat te koop is ![]() Groetjes Frans
Klik hier voor Mijn EX JETTA US Klik hier voor mijn EX 35i project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B3 project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B4 project Last edited by CleanedCordoba : 13-07-2009 at 11:51. |
|
|||
|
|||
![]() Die raamrubbers hebben ze bij de dealer, kosten geloof ik 12,50.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow dan ga ik daar eens kijken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoeveel pins ?? |
|
||||
|
||||
![]() Heb je geen goede sloperij in de buurt?
Scheelt je veel gedoe om kleine dingen en is allemaal vrij standaard spul.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou ik even moeten kijkenn ! stuur je wel pb als ik gekeken he. ![]() Nou even update van wat ik al gevonden heb ! Nu zoek ik alleen nog : 2 - Knipperlichten Oranje zijscherm ( mijnuh zijn helemaal dof!) 4 - 3 Kapjes voor in de skirts ( evt. compleet lijsten set ! )
|
||||
|
||||
![]() Knipperlichten had ik al voor je gevonden, PB je adres eventjes, dan stuur ik ze je zo op.