![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar 2 sets spoorverbreders voor steek 5x100
1 set van 5-10mm dik 1 set van 10-15mm dik Wie o wie heeft nog wat liggen. Moet wel kwaliteit zijn natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ik inclusief een setje velgen..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog 2 stuks liggen met 10 bouten. Volgens mij 10mm of 15mm dik, maar ik zal even moeten kijken wat het merk en de dikte is.
|
||||
|
||||
![]() Richard en Bert hebben jullie de juiste maten en de prijzen voor me?
|
|
||||
|
||||
![]() die twee van mij zijn van FK, 15mm dik en voor 30 euro zijn ze van jou. Of ruilen tegen twee van 4x100 en 15 of 20mm dik.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nog steeds op zoek.
Naar 1 set van 5mm en 1 set van 10mm dik. Inclusief bouten Wie o wie |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Iemand???
|
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds zoekende...
|
|
||||
|
||||
![]() ?????
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb volgens mij nog 2 sets nieuw in de doos liggen Jean.....volgens mij 5 mm en 15 mm dik..
Zal het straks even voor je nakijken.
|
||||
|
||||
![]() Hoor het graag van je Jeroen,
heb ik eventueel nog iets leuks voor jou. grt |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze idd nog liggen, gewoon nieuw in de doos.....ooit eens besteld, maar nooit opgehaald.
2 x 5 mm dik en 2 x 15 mm dik van alu met centreerrand. Wat heb je voor iets leuks voor mij dan?
|
||||
|
||||
![]() Heb een set gevonden.
Topic mag dicht.Bedankt |