![]() |
|
|||
|
|||
![]() beste mensen,
Ik heb nog wat leuke onderdelen liggen voor de mk2 Chroom werk: Verchroomde baksteunen g60 vraagprijs voor de drie steunen 50,- [img] ![]() ![]() [img] [img] ![]() ![]() [img] [img] ![]() ![]() [img] Last edited by rick-g60 : 13-05-2009 at 11:45. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel interesse in die veerpootbrug. Waar ligt het spul en heb je een foto?
|
|||
|
|||
![]() Upje,
Prijzen aangepast ligt me in de weg kom op mensen niemand wat leuk spul voor de mk2 foto's via de mail! Greetz, Rick. |
|
||||
|
||||
![]() He Rick, Kan ik morgen nog die brug komen halen? Ik zie dat er verkocht bij staat maar ik hoop toch wel dat je daar mij mee bedoelt!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Foto's via de mail geen idee hoe ik die hierop krijg?
Greetz, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel erg veel belang bij je motor kap
Waar kom je vandaan??? Greetz Dennis. Je mag me ook mailen... Dennis_Heitkonig@hotmail.com of ff een sms/belletje 06 209 909 26 |
|
||||
|
||||
![]() je zegt motorkap strak, strak in de zin van gecleaned strak of gewoon netjes strak ?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik bedoelde gewoon netjes niet gecleaned...verlengd of wat ook maar:p
Edit: Ik zie nu pas dat t niet voor mij bedoeld was:P Last edited by DHeitkonig : 16-06-2008 at 19:03. |
|
|||
|
|||
![]() Motorkap is gewoon netjes vorig jaar gespoten en is niet gecleand en ook niet verlengd!
Greetz, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Upje,
Kom p mensen niemand iets nodig van de mkII,leuke spullen over de prijs valt te praten! Foto's via de mail! Greetz, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Up,
Prijzen aangepast kom op mensen! |
|
|||
|
|||
![]() up,
Kom op mensen niemand iets verchroomd nodig? of mooie g60 schermen gecleand |
|
|||
|
|||
![]() Hey Mensen,
Niemand g60 schermen nodig of wat chroomwerk?????????????? Meteen een upje. Greetz, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Even een upje voor de spullen! Greetz, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Hey Mensen,
Steunen nog te koop niemand wat kanp chroom spul. Schermen en g60 lijsten zijn verkocht. Greetz, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Upje.
Greetz, Rick. |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Topic kan dicht steunen zijn verkocht! Greetz, Rick. |