![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vorig jaar heb ik de GTI overgekocht van Andy (vedett)
Wat was reeds gebeurd: - Wagen opnieuw in de lak gezet, ontdaan van alle roest (originele kleur werd behouden) - Nieuwe wielbogen, bumpers, ... Wat heb ik intussen gedaan: - Motor volledig onder handen genomen, alle slijtage onderdelen vervangen (EV motor met andere inlaatbuis, K&N inlegfliter, Supersprint uitlaatcollector) - Nieuwe uitlaat (origineel Volkswagen) - Edition Recaro interieur in perfecte staat - Nieuwe Weitec schroefset - Onderkant en wielkasten volledig behandeld - Alle originele logo's in het matzwart - Setje replica wielen in 16" (shame on me ![]() Foto's met dank aan Soers: ![]() ![]() Wagen ligt intussen 10mm lager en achteraan zijn spoorverbreders geplaatst van 13mm, vooraan 3mm ![]() Vermits het niet mijn dagelijkse auto is ben ik heel rustig op zoek naar een gepast setje wielen, bij voorkeur in 16" of 17"
Seekrank ... Last edited by Suspekt : 23-08-2009 at 16:03. |
|
||||
|
||||
![]() Bijna exact zoals die van mij moet worden. Heel mooi!
Hoe is de kwaliteit van de spuitbeurt?
|
||||
|
||||
![]() Hier zullen de porsche's erg netjes onder staan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hele mooie MK2!!! Ziet er echt super uit...
|
||||
|
||||
![]() supernette auto en idd die porsche's zouden hier wel top onder staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super, nu gauw die imi's verwisselen voor een setje echte wielen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Over de spuitbeurt heb ik geen enkele opmerking, die is echt heel goed uitgevoerd
![]() De replicawielen worden zeker omgeruild (al zullen ze zeker niet de verkoop in gaan), mijn voorkeur gaat nu uit naar het setje van VWJean, indien ik de tijd vind ga ik deze eens onder de wagen plaatsen ... Misha, de Euro's moeten ook geteld worden, ik heb net met de vriendin een nieuw huis gebouwd en naast de GTI rijden ik en mijn vriendin nog wel met wat anders rond (ik post straks wel een foto van mijn daily) ![]()
|
|||
|
|||
![]() heey nette gti heb je daar zeg!
vind die wielen wel ok, je hoor altijd iedereen zeuren over de immi rsén, maar als je immitatie le mans eronder zet hoor je niemand, dan zijn ze ineens wel mooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat komt omdat die BB5's ook echt op LM's lijken, die Lenso's lijkt niet bepaald op RS'en.
Als je je ogen een beetje knijpt staat het zeker niet verkeerd, maar ik zou 't never nooit nie kopen. Is gewoon persoonlijk, de enige geeft er niks om.. en de andere vind er niks aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan stuur ik Vedett maar effe een PB. Geloof tenminste dat hij die heeft laten uitvoeren? Wat die wielen aangaat... ik zou ze zelf nooit kopen, 't is te veel geld voor imitatie-dingen. Maar als ze met de auto komen die je gekocht hebt, waarom niet. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met verdere vragen over de spuitbeurt kan je inderdaad best even contact nemen met vedett ![]() Die 'imitatie-dingen' heb ik zelf aangekocht, een bewuste keuze (voor tussendoor). Daar hoef ik dus geen verhaaltje voor op te hangen tegenover de 'liefhebbers' onder ons ... al kan ik best begrijpen dat die er grijze haren van krijgen, maar dat kleurt nu net mijn dag ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo is het ![]() De vriendin heeft net een foto genomen van mijn daily op imitatie-Porschewielen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En 't feit dat ik iets te veel geld vind zegt ook geen donder meer. ![]() Ik ben in ieder geval strontjaloers op je vanwege die mk2! Die mk4 is trouwens ook gaaf! Wat voor motor zit daar in? TDI?
|
||||
|
||||
![]() Anders ik wel, doe mij maar zo'n witte GTi.. echt super!
|
|||
|
|||
![]() De vier is inderdaad een TDI, motorcode ASV, Pierburg LMM, K&N inlegfilter, EGR afgedopt, katalysator leeg, Supersprint uitlaatlijn, ...
|
||||
|
||||
![]() die mag er ook best wezen idd...holy mozes wat een dikke bakken
![]()
|
|||
|
|||
![]() moet ik nog zeggen wat ik van deze vind ? :p
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi orgineel, lekker wit, velgen zijn perfect. Niks meer aan doen!
|
|
||||
|
||||
![]() Op oldskool meet in Nijlen gestaan gister ?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Binnenkort plaatsen we ze beide eens naast mekaar he ![]()