![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik zoek dus een chd versnellingsbak komt volgens mij van een golf 3 td ik hoor het graag
|
|
||||
|
||||
![]() heb ik wel voor je liggen dacht ik...
ik ga morgen even kijken... hij komt van een vw golf 3 tdi 110 pk |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
chd is een type 020 bak, deze zitten op een golf 3 gti 8v. de tdi's hebben o2a bakken dus deze zijn anders.
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik wel liggen de bak is uit elkaar geweest en is gegarandeerd goed.
|
|
|||
|
|||
![]() heeft er verder niemand iets liggen gebruikt ofzo
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb vast nog wel een gebruikt bakje liggen in de chd code, maar ik kan daar vooraf niet de staat van zeggen, ik krijg ze aangeleverd met staat onbekend, en ik gebruik ze dan voor onderdelen.
wat ik wel kan doen is de bak open schroeven, de boel inspecteren en weer dicht bouwen en zo nodig dingen vervangen die vervangen dienen te worden.
|
|||
|
|||
![]() upla !! of een ander leuk bakje wat op een 2.0 16v past wel 020
|
|
|||
|
|||
![]() jammer hoor!!!
|
|
|||
|
|||
![]() heb nog wel bak olie staan sjonnie .......................haha
![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |