![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja, vandaag is het toch eindelijk zover. Mijn kever is vandaag Abraham geworden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Uiteraard is dit een reden om vanavond een feestje te geven voor de kameraden. Het bier staat koud en het gebak staat klaar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() van harte, heb je haar nog een schouderklopje gegeven vandaag?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het een haar zou zijn zou ze Sara gezien hebben hoor
![]() Gefeliciteerd in ieder geval, staat er een pop in de tuin? |
|
||||
|
||||
![]() werk jij in haaksbergen?
tenminste volgens mij heb ik hem laatst zien staan bij een rotonde vlak bij het spoorwegmuseum.. coole kever! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja werk in Haaksbergen. Waar je de kever hebt zien staan woon ik. Denk dat de kameraden nog wel iets leuks gaan verzinnen vanavond. Heb iig 5 kratten bier koud staan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Altijd fijn, gebak wegspoelen met bier!
Gefeliciteerd met de jarige job! Jens |
|
|||
|
|||
![]() Nou het was een grandioos feest! Groot spandoek voor de deur. Kever versierd met vlaggen.
![]() Foto's volgen nog. Ga nu eerst een weekendje naar Frankrijk.
|
||||
|
||||
![]() Haha mooie reden voor een feestje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat had de eerste eigenaar ook niet kunnen vermoeden. Die heeft intussen al een stuk of zes, zeven, acht auto's naar de sloop gebracht terwijl zijn mooie kevertje nog steeds rijdt. Op naar de volgende vijftig !
|
|
||||
|
||||
![]() denk dat de eerste eigenaar inmiddels ook al naar de sloop is gebracht..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze foto kan ik het gespot-topic, maar ik plaats hem toch maar hier:
![]() ps. is die rode kever die iets verder geparkeerd stond ook van jou?
|
|||
|
|||
![]() @meijer1972
haha mooie foto idd. Als je goed kijkt zie je het spandoek ook nog hangen. ![]() Die rode kever is niet van mij. Wel een grappig ding. Maar jij komt dus ook uit Haaksbergen. Ken ik jou eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() Ik woon in Goor, maar kom ook regelmatig in Haaksbergen. Je kent me verder niet.
Grappig is wel jouw foto-shoot met de kever bij de brug in Goor. Ik heb met mijn golf bij dezelfde brug wat foto's gemaakt. Een goede lokatie dus. ![]()
![]() LR Freelander (Werkpaard) MB A160 (Boodschappen) VW GOLF S '80 (Hobby) Last edited by meijer1972 : 18-05-2009 at 15:28. |