![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik ben Jeroen, 24 uit Breda. Ik heb inmiddels bijna 2 jaar een Cordoba Cupra 1.8 20VT, waar ik redelijk veel aan heb gedaan ![]() ![]() ![]() ![]() Maar genoeg daarover, want ben hier tenslotte voor de Golf ![]() Dus, sinds gisteren ben ik eigenaar van een Golf 1 1.5 GL uit 83 Hij ziet er goed uit en heeft niet heel veel mankementen. Het interieur lijkt wel nieuw! Wel kijk je zo op straat aan bestuurders kant en pasagiers kant. Dit las ik van het weekeind dicht. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb niet heel veel ervaring met dit soort oude auto's, maar mijn vader rijd een Kever Cabrio uit 73 waar ik wel redelijk wat aan heb gedaan ![]() ![]() Toch zullen er vast dingen zijn die ik wil weten, en dit lijkt me daarvoor een goede plek. Dus bij deze: Hallo! Last edited by Reuvers : 28-05-2009 at 19:32. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Hey Jeroen,
Welkom op VF. Leuke auto's alle 3 !! Die gele kever is ook heel netjes. Die zwarte BBS RC's onder de Cordoba heb je die voor een tijd terug verkocht ?? Want volgens mij heb ik die nu op zolder liggen !!! Ze lijken er verdacht veel op i.i.g. Mocht dit zo zijn, weet je toevallig van wie je ze gekocht hebt ?? Groeten, LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo. Bedankt. Ja de kever daar zitten heel wat uren in. Die is helemaal opnieuw opgebouwd. Vorig jaar nog de nodige motorische werkzaamheden verricht eraan. Mijn ouders wonen sinds een paar jaar in het buitenland waardoor hij veel stil staat. Benzine leidingen die scheurden, pomp uitgedroogd en accu overleden. Maar ja ze vergen gewoon wat meer aandacht. iig, nee de BBS velgen heb ik nog steeds onder de Cupra. Ze waren eerst wittig, daarna heb ik ze zilver gespoten en daarna zwart zoals ze nu zijn. Ik heb trouwens een eerste vraagje: net ging het olie lampje op dashboard branden. Niet zo fel als hij doet als ik het contact aanzet, maar hij brandde wel. Nu staat het olie pijl gewoon goed (bovenaan de streep omdat hij warm was). Dus waar moet ik naar kijken? bedankt |
#4
|
||||
|
||||
![]() Dikke cordoba! Daar mag je wat mij betreft ook een topic over openen
![]()
__________________
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine |
#5
|
|||
|
|||
![]() Erg leuke mk1 !
Succes met opknappen/netjes maken ![]() Wat is het vermogen van de Cordoba ![]()
__________________
Golf 3 2.8 VR6 Highline 1997 Golf 5 2.0 GTI AXX 2005- JD Stage 2 - Carbonio - 3.5inch downpipe+kat - 300pk |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ja, de cordoba heb ik erg veel tijd en ook geld ingestoken. De auto's die ik daarvoor had heb ik nooit veel aan gedaan (Ford escort en Peugeot 206 2.0 Gti). De cordoba begon ik eigenlijk meteen aan.
De cordoba heb ik tot stage 2 helemaal klaar. De planning was om hem bij JD te laten chippen tot ongeveer 250 pk en 400nm koppel. Het geld had ik bij elkaar, en toen besloot ik deze golf te kopen hahaha. Dus de cordoba blijft eventjes rustig nu. Ik vrees dat ik de tik nu toch echt te pakken heb, dus zodra ik de Golf heb dicht gelast, en de mankementjes heb gerepareerd gaat er een schroefset onder, andere velgen, heldere koplampen, en dan zien we weer verder ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Super cupra en veel succes en met golf 1 en natuurlijk welkom
|
#8
|
||||
|
||||
![]() leuk materiaal heb je
en welkom op het forum |
#9
|
||||
|
||||
![]() Welkom, leuk weer iemand uit Breda!
|
#10
|
|||
|
|||
![]() bedankt
![]() vraagje: kan iemand mij vertellen waar de claxon origineel hoort te zitten. Ik kreeg er een los bij maar vind geen kabel. In juli moet ik hem keuren en moet die er wel opzitten. tweede, op de versnellingsbak bovenop aan de linker kant, zit een gat om hem te vullen maar zit niet echt een dichte dop op. klopt dit? bedankt |