![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een Gtech performancemeter te koop
hiermee kan je op de weg je pks aan de voorwielen meten/sprinttyden 0-100 en de kwart mijl meten je eindsnelheid /ac en decelleratie/en de gkrachten in de bochten meten hij werkt op je sigarettenaansteker en je bevestigd hem net als een radardetector aan de voorruit hij is ideaal voor autos met turbo of glader want die leveren op een rollenbank meestal minder pks het apparaat met gebruiksaanwijzing kost 225 euro bel voor info na 18 uur 0618136462 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tis gewoon waar dat een wagen met grote intercooler op een rollerbank minder vermogen heeft! En je gaat geen meter harder door dat ding je kan het alleen meten, je moet ook eerst alle gegevens van de wagen in voeren. |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat dit apparaat G-krachten meette, en aan de hand daarvan snelheid uit kon rekenen.
Erg accuraat dus.. Veel autobladen en testers gebruiken hem om met fabrieksgegevens te vergelijken.. Kan me dus ook niet voorstellen dat je ook maar iets hoeft in te stellen... |
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat je alleen de massa van het voertuig in moet stellen. Vervolgens kan hij ahv de acceleratie de rest berekenen. Het kan alleen geen rekening houden met lucht- en rolweerstand. Echter op een rollenbank heb je ook last van rolweerstand (zelfs meer dan op de weg) en bij lage snelheden heb je van luchtweerstand ook niet alteveel hinder.
Voorwaarde is wel dat je op een vlakke, rechte weg rijdt. |
|
||||
|
||||
![]() Ing. Vormer??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, dat dacht ik ook?! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het echt zo is...(too) long time no chat Ray! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja.. Dus voorgebruik, eerst de weegbrug op.
Want alleen een volle tank scheeld al een hoop.
|
||||
|
||||
![]() iddd.. ff flink naar de toilet scheeld al snel 10pk's
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt , je moet het gewicht van de wagen (volle tank, audio en personen erbij) invoeren, en dan een keer optrekken vanaf stilstaan..en een keer rollend dacht ik. Maar ze zeggen dat het best precies werkt.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
It's me! :-D |