![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo.
Ik bied hierbij mijn vw corrado vr6 aan. Is echt een hele mooie wagen, hiervoor ook van een liefhebber geweest. Staat altijd binnen, word alleen voor de hobby gebruikt. Auto is een aantal jaren compleet overgespoten (geen schade gehad) Is echt heel netjes gedaan. Onderkant is ook compleet gaaf, en nergens roest! Niet op de achterbrug, subframe etc. Droge motor. Loopt als een zonnetje. Interieur is piekfijn in orde! Ik ben destijds wel bij 5corrados wezen kijken, maar het was allemaal afgetrapte zooi. Een 2e van deze vind je niet zo gauw! -Apk Tot februari volgens mij. -1992 -190000km -Electrische ramen/spiegels -Werkend schuif/kanteldakje (elec) -Leer interieur in goede staat -Nieuwe wiellagers achter -Nieuwe kachelradiateur van een tdi met airco (verstevigde dus) -Nieuwe remblokken rondom -Verlaagd met nieuwe weitec schroefset -rode edition mike achterlichten -witte zijknipperlichten -Nieuwe Aerotwin wissers -Powerfilter (voor t geluid) -Alarm met cv etc en boekjes -Sportstuurtje momo -Nieuwe matjes -Nieuwe lip -Net uitgelijnd door lammert vd meulen (vakman) -Sony headunit -2x15inch woofers (kicker) -2x16,5cm composet @ voor -Pioneer speakers achter -Apart versterker voor sub en 1 voor compo. Hij gaat weg omdat ik een degelijke auto wil. Je kan ook opties weg laten, dan kan je hem goedkoper krijgen. Wil er 6000 voor. siepwokkel @ hotmail. com voor msn 41748958 is mijn 06 ![]() ![]() logos achterop zijn weggeshopt, maar zijn gewoon in kleur en netjes. ![]() ![]() Vw logo en vr6 logo in de grille zijn ook weggeshopt. zijn ook gwn netjes.
|
|||
|
|||
![]() super ding siep.
weet je ook wanner de distrubitie ketting is vervangen. zal er over nadenken een corrado vr6 rijd altijd super mooi.
|
||||
|
||||
![]() 160000km is mij verteld door de vorige eigenaar.
Maakt geen herrie en niks, blokje loopt als een zonnetje. Schakeld ook goed, goeie 2e synchromes etc. Komen kijken mag altijd. Is echt een super wagen. Als iemand serieus is en komt kijken, weet ik zeker dat diegene gelijk verkocht is. gr
|
||||
|
||||
![]() richtprijs zonder velgen en audio?
|
||||
|
||||
![]() Velgen -1100
Audio -400 Dus 4500. Gr
|
||||
|
||||
![]() niemand?
|