![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb een probleem met het uitlaatsysteem van mijn MK1 GTI.
Probleem is dat er een spaghetti spruitstuk gemonteerd is met met een middendemper, waarschijnlijk beide van Remus. Waar deze bij elkaar komen zit aan beide uiteinde een beugel waar een ring tussen zit en die wordt vast gezet met 2 bouten met veren. Dit is om bewegingen van het motorblok op te vangen. Echter is het gedeelte waar de ring invalt helemaal versleten aan het middendemper gedeelte. Remus verkoopt helaas geen middendempers meer voor de Golf 1. en een originele past / kan dus ook niet meer. Iemand suggesties???? Wordt anders geen meeting bijwonen in A'dam vrijdag.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hopelijk heb je hier iets aan klik
Te verkrijgen bij de betere automaterialenzaak. Bel GKB Import eens voor de dichtsbijzijnde dealer. Deze compensator is zowel in 2 als in 2.5 inch leverbaar. Groeten Jan ![]() Last edited by J-9A-N : 05-06-2009 at 22:16. |
|
||||
|
||||
![]() Het gedeelte wat je beschrijft lijkt op wat ik heb van Raceland.
Misschien kan je het hier eens proberen. http://www.raceland.nl/eshop/catalog/ Succes
|
||||
|
||||
![]() Ok mannen. Bedankt
![]() Heb een compensator (zo heet dat waarschijnlijk) gehaald bij NLtunig, is dichter bij mijn huis en hij had hem op voorraad ![]() Klein probleempje is dat deze nog wel aangepast moet worden en daarna nog wel gelast moet worden. Weet iemand wie dat voor weinig wil doen, in de buurt van Amsterdam?
|
||||
|
||||
![]()
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 Last edited by arno2000 : 06-06-2009 at 23:03. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, alleen is dit de ring. Probleem was dat ook de flens helemaal versleten was. Heb nu een compensator gekocht bij NLtuning.nl (was het dichtst in de buurt en had hem op voorraad)
Heb nu 1 helft van de compensator pasgemaakt voor mijn middendemper, en heb ook de ring van deze nieuwe compensator gebruikt. Voorlopig is de uitlaat na een kleine proefrit gelukkig nog helemaal gasdicht. Zal na de F1 vanmiddag foto's posten, want is beetje lastig uitleggen. In ieder geval is mijn probleem voorlopig opgelost. Bedankt voor jullie reacties ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals beloofd, de foto's:
![]() ![]() Heb vanmiddag nog ff gereden, en zit nog steeds perfect. ![]()