![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ikke heb nu ook een Sletta...namelijk een C 1.6Diesel uit 83...
aardig bakje wel.. gebruikssporen maar het belangrijkste nog keuring en hij weegt slecht 846 kilo ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zonder foto's geloven we je echt niet hoor...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed Splitter!!
Wat heeft iedereen toch met die Jetta's tegenwoordig? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Miss L. vondt het eerst ook een auto voor fossielen,maar heeft haar mening herzien :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() voor de ongelovigen onder u (speciaal voor DJ Tomek) een foto...
Moet wel qua optiek nog even wat aan gebeuren zoals: andere bumpers, spiegels, dakrek, velgen en ietsje dieper op de vloer... Heb ook nog een 1900D liggen met turbo setup...misschien leuk met intercooler en GTI 5 bak??? ach zolang hij het nog doet is het eerst ook prima hehehe
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Splitje,blijf er nou met je tengels vanaf,ander hou je nooit tijd over om aan je barndoor te gaan beginnen !! btw,wanneer wil je die keefah komen halen ?? Kunnen we gelijk ff bij Rook's barndoor project gaan kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gelijk heb je alain, maar het jeukt zo snel....
Bewaar die motor wel voor als deze kapot gaat, alleen heb ik gehoord dat 16D motoren nooit sterven hehehe... ![]() Ga je me lekker maken met die barndoor zodat ik er sneller me wil beginnen of is het dat ik dan sneller die k*t kever kom halen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1.6D motoren zijn idd errug sterk.............. (nou ja, qua uithoudingsvermogen dan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou... in een personenwagen wel ja...... tering dingen zijn altijd dood als het op transporters gaat..
<dream mode on> Maar zou gewoon wel humor zijn met zo'n 1900TD(I) kun je wle 100 pk uit toveren..hehehe <dream mode off>
|
||||
|
||||
![]() ok dan! Hee spleetje realiseer je wel dat je nu een rijdende auto hebt!!!
En aub, realiseer je even wat zo'n kutblok weegt, al lang blij dat het apparaat in de sienkro ligt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bahalve als ze in een Caddy zitten die net af is, dan sterven ze halverwege duitsland en moet de hele auto daar blijven omdat terugslepen door de ANWB 800 pleuro kost.... ![]() oh en die bumpers... beetje schoensmeer doet wonderen... werkt echt prima, en blijft heel lang zitten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet er alles van Spitje,maar mijn polo winterautootje (gekregen wegens geen apk meer) is nog steeds onverprutst !! (dwz,hij staat niet laag,geen dikke wielen en ook geen Porsche onderdelen erop ![]() Beide !! Maarre inderdaad .... als jij Rook's project "live" hebt gezien (en niet te vergeten je nieuwe binnendorpels meehebt),zul je thuis ook gelijk aan je 52'tiger verder willen gaan !! |
|
||||
|
||||
![]() Ey Split, was de DAF/Volvo niet meer goed genoeg?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is dan ook voor het eerst!!
|
||||
|
||||
![]() nouja, kon het toch niet laten... dus hier de eerste aanpassing binnenkort!
Vandaag een setje pirelli velgen gehaald in de maat 5,5Jx15 volgens die verkoper zeldzaam...nou maakt me dat niet zoveel uit, wilde persé 15inch hebben maar als iemand dat zo beweerd wil ik graag weten waar dat vandaan komt en of het echt zo is! later deze dagen even het maatje 185/70/15 erom laten lepelen en we hebben de snowmobilelook gecreerd voor de winter! ![]() hier een fotooke:
|
||||
|
||||
![]() Zoo dan!! Die zien er erg goed uit Spleet!
Maaruh, maak dan die achterlichten en de dash-verlichting eerst es ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice wheels
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn de 15"pirelli's alleen onder opel en honda geleverd. Je ziet ze niet vaak..
|
|
||||
|
||||
![]() gepolijste pirelli`s onder een "pekelbak" ?????
![]() Wel mooie velgen hoor!!
|
|||
|
|||
![]() Die velgen komen onder een honda prelude vandaan, naar het schijnt. De pirelli's zijn alleen in 14 inch, 6J et 38. voor de golf geleverd. Mooie wielen en lekker smal, maar zou je dat wel doen? gepolijst in de winter rijden?
|