![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey guys,
i kga zaterdag de Corrado kopen van VW power ![]() nu ga ik gelijk de Distrubutie riem vervangen, heeft iemand dit al een gedaan en toevallig wat foto's gemaakt ? ![]() zodat i keen idee heb blokkerpunten zitten oid. |
|
||||
|
||||
![]() Wat meer info zou dan wel makkenlijk zijn, bv. wat voor motor erin ligt
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oeps ![]() de 2.0 16V MOT.9A 1984CC 100KW 136Pk |
|
||||
|
||||
![]() Als je dat nog nooit hebt gedaan zou ik niet meteen aan een 16v beginnen, is maar een tip.
For the brave; motor op merktekens draaien, spanrol los, pully's eraf. oude riem eraf, nieuwe riem erop, timing controleren, riem op spanning zetten, pully's terug en het hele spul weer opbouwen.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() niet zelf doen dat gaat je nog meer kosten dan als je het laat doen als het mis gaat. doe alles verder zelf behalve de riem dat besteed ik altijd uit.
maarja dat is mijn mening.
|
|||
|
|||
![]() Ik ben zelf monteur
![]() wou alleen weten als er blokker pennen oid zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee, 16V is een eitje...
Krukas en nokkenastandwiel op merkteken zetten en riem monteren....meer is het niet.
|
|||
|
|||
![]() OK, dankje *gaat al vast op zoek naar een lakstift in zn gereedschap kar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kun bij een autoberdrijf vragen of ze het programma autodata hebben kun je precies zien waar je op moet letten en waar blokkeer punten zitten wil je het goed doen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb autodata ook, kan wel een screenshotje maken bij interesse.
|
|
|||
|
|||
![]() als je zelf monteur ben kan je dit met 2 vingers in de neus.
steld echt serieus geen reet voor. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Graag Arne
|