![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop mijn passat 32b variant.
Het is een 1.8 automaat uit 1987. Hij is door de vorige eigenaar voorzien van een verlagings set ik meen 60/60 De auto is voorzien van een santana grill en koplampen en verder zit er xenon in.De auto heeft net een beurtje gehad en krijgt komende week een nieuwe apk Er liggen 16 inch stalen velgen onder met banden die ongeveer 1500 km oud zijn met touran wieldoppen. Het interieur is netjes en de stoelen zijn niet kapot.Verder zit er een radio in met usb uitgang in de voorzijde ![]() Prijs is 1000,00 euro met nieuwe apk Michael
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by Tiki Madness : 08-06-2009 at 18:50. |
|
||||
|
||||
![]() Wat is de kilometerstand? En hoe staat 't met roest rondom?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij heeft bijna 180.000 km gelopen en heeft op een paar kleine plekjes op de voorschemen na geen roest.Ik heb ergens nog een spuitbus in de goede kleur. Vanavond gaat hij naar de pk en komt morgen weer terug gekeurd en wel. Michael
|
||||
|
||||
![]() topic mag dicht heren
![]() Michael