![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop:
Compleet zwart leren interieur uit een Golf II G60 Wolfsburg edition Dit is echt een interieur wat in zeer goede staat verkeerd en in het laatste type(`91) van de Golf II G60 Wolfsburg edition is geleverd. De stoelen zijn dan ook beide voorzien van stoelverwarming en zijn beide in hoogte verstelbaar. Het interieur is compleet en bestaat uit: 2 × Zwart leren voorstoelen - Beide stoelen verwarmd - Beide stoelen in hoogte verstelbaar 1 × Zwart leren achterbank - In delen neerklapbaar 4 × Zwart leren deurpanelen - Voorste panelen zonder gaten(auto had elektrische ramen en spiegels) - Panelen gaaf, dus geen vocht of boxgaten oid Zoals ik al zei is het een interieur wat uit een `91en is dus van het betere leer dan interieurs van het oude type en niet dat uitgezeten glimmende leer zoals je hier wel vaker op Marktplaats ziet. Het interieur heeft nog een mooie orginele matte uitstraling, zoals het hoort. Bij verkoop tegen de hieronder genoemde prijs heb ik er een orginele VW kabel bij voor de stoelverwarming. Een interieur in deze staat kom je bijna niet meer tegen en is dan ook echt moeilijk te vinden. ![]() Prijs € 799,- ben te bereiken via 06-47130503 of D.vanzanten@home.nl Last edited by VWDennis : 06-10-2004 at 16:10. |
|
|||
|
|||
![]() mensen ik heb de vraagprijs veranderd naar €799,- Het interieur is het echt waard, verkeerd gewoon in goede staat.
Voor de liefhebbers heb ik ook nog een Edition Blue leren interieur(super orginele staat) compleet met kabels stoelverwarming en blauwe vloerbekleding. Hiervoor geldt ook de prijs €799,-. |
|
|||
|
|||
![]() Hey, het is mss wa laat maar ik vroeg me af of je het zwart lederen G60 interieur nog hebt? Moest het nog in je bezit zijn mag je wat foto's doormailen naar
mrwoody80@hotmail.com Van waar ben je trouwens? Alvast bedankt. |