![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor 50 euro per stuk
CARK-91 NOKIA FULL DUPLEX CARKIT CARK-91 Originele Nokia carkit voor o.a. Nokia 5110, 6110. 6150, 6210, & 7110 Complete set, houder met laadfunctie, inbouw unit met kabels, radio mute functie, externe microfoon en speaker. Tevens aansluiting voor optionele externe antenne en zwanenhals microfoon. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2 dingen voor toezegging
![]() * Kan deze ook over de speakers van de radio * Zit er een externe antenne bij Past ook op de 6310(i) zag ik op de site van Nokia. En is het zelf een beetje in te bouwen?
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor, is prima zelf in te bouwen, en nee ik heb er geen antenne bij zitten, maar heb er misschien nog wel 1tje ergens liggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Owja, ik weet niet of hij over de speakers van de radio kan, heb ik nog nooit geprobeert eigenlijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sommige nieuwe radio's hebben hier een ingang voor... Anders moet je een mute box gaan gebruiken... |
|
||||
|
||||
![]() Owok, dacht dat de mute box er alleen voor zorgt dat de radio zachter gaat (mute) als je gebeld wordt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die heb je ook, misschien gebruik ik ook wel verkeerde naam, zal morgen eens kijken, heb er nog een aantal in de schuur liggen... |
|
||||
|
||||
![]() Heb er nu nog 1tje
|