![]() |
|
||||
|
||||
![]() M'n Golf mag weg. Ik heb de Passat van Marc gekocht.
Golf 2 C 66Kw op 13" orri staal (155/80-13) Apk tot 5-10-2009 Datum eerste toelating 16-08-1985. Afgelezen kilometerstand 126k. Vaste verlaging 60/60. Deze is iets doorgezakt (als altijd) Jetta-front, trekhaak, nieuwe accu en een vrij nieuwe dynamo. 'T ding is onwaarschijnijk betrouwbaar, hij doet 't gewoon altijd. Ik heb echter meer ruimte nodig dus er komt een Passat Variant voor in de plaats. Ik heb nog een vaste verlaging liggen, 60/40 als het goed is, die krijg je er meteen bij. Eventueel op 14" met Moondiscs en/of op 15" verbeed staal met Nankang 185/45-15 Prijs op 13" 400,- Let op! Aangezien ik vrachtwagenchauffeur ben, kan het even duren voordat ik PM's of vragen in het topic beantwoord. Just so you know ![]() Op 't 15" staal ![]() Pinstripe door LL Kustoms Op deze foto staat ie op de 13" wielen. Niet op de rijhoogte letten, want dit is met een schroefset en die is weg ![]()
Last edited by Rene EFE : 07-06-2009 at 20:45. |
|
||||
|
||||
![]() Ff wat meer foto's gemaakt. Wat een takkeweer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Op 13" staal €400,-
Op 14" met Moondiscs €550,- (Bijna nieuwe banden) Op 15" verbreed staal met Nankang NS2 185/45-15 €650,- Met Marantz composet (gloednieuw) + €100,- Prijzen zijn bespreekbaar ![]() PM voor telefoonnummer
|
||||
|
||||
![]() MB Quart is t merk van de composet, tevens een up!
|
|
||||
|
||||
![]() het is natuurlijk een auto van 25 jaar oud maar ik wil graag weten hoe het met de roestduivel zit.
en heb je wat foto's van motorruimte en interieur ? 66kw is dat de 1800 met injectie heeft de auto stuurbekrachtiging ?
|
||||
|
||||
![]() Ik kan wel even antwoorden want de auto is (zeer kortstondig) nog van mij geweest
![]() Het is de 1800 met carb, wel met 5bak. Geen stuurbekrachtiging. Zit een GTI interieur in. De rest mag Rene zelf beantwoorden. |
|
||||
|
||||
![]() Ik was inmiddels ook al aan het lezen geslagen ,
daarmee had ik inderdaad dus ook gevonden 1800 carb leuke verbouwing van dynamo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is inmiddels wel gefixt, zit een nieuwe dynamo op
![]() |