![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net gekocht maar nu alweer in de bingo
![]() Het interieur kleurde toch niet zo "cool" met de buitenkant kleur van m`n golfje als ik dacht. Het gaat om deurpanelen, 2 voorstoelen en een achterbank bruin velours Voorste deurpanelen hebben beetje waterschade, niet zichtbaar aan de buitenkant. Stoelen en achterbank in goede staat. vraagprijs 200 eurie Foto`s volgen vanavond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou je mij wat foto's kunnen pm'en. bedankt of een pm sturen als ze hier staan
|
|
||||
|
||||
![]() zal ik doen...ga vanmiddag foto`s maken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() is het toch niet wat je er van verwacht had qua kleur ?
succes met de verkoop ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() kleur vind ik geweldig, maar toen het eenmaal in de golf zat dacht ik....nee dat is het niet
![]() Het kleurde gewoon niet met de buitenkant....jammerdebammer |
|
||||
|
||||
![]() hey,
had precies 'tzelfde interieur gezien op de sloop..in super staat niks kapot of scheuren! heb zelfde kleur als jou volges mij.. maar wist niet zeker of wel mooi zou staan..
|
|||
|
|||
![]() ja da's idd jammer !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ben ook wel benieuwd naar feauteau's...
|
||||
|
||||
![]() komen de foto`s
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat doet die rare witte golf op de achtergrond
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik wacht even af of er misschien iemand is die interesse zou hebben in alleen de (deur)panelen, die kan ik niet gebruiken nl...
|
||||
|
||||
![]() ik heb eventueel iemand voor de deurpanelen. Wat heb je over voor de stoelen + achterbank?
|
|
||||
|
||||
![]() schooooooooooooooooooopje
|
|
||||
|
||||
![]() tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa