![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de volgende onderdelen nog te koop vanwege grootschalige opruiming (kleine op komst):
Corrado VR6: - Gloednieuw spaghetti spruitstuk nieuw in verpakking, geen raceland spul! - 150 euro - Goede automaatbak, 93.000km gelopen, met schakelmechaniek en koppelomvormer - 200 euro - Koeling kabelboom en regelunit - 75 euro - Motorkabelboom zekeringkast -> ECU -> ronde stekker op motor, onverknipt - 100 euro - Startmotor VR6 automaat - 25 euro per stuk - Goede hulpwaterpomp VR6 - 25 euro - Tellerbak Golf 3 VR6 - 25 euro Corrado/Golf G60: Nieuwe riem voor 68mm poelie origineel VAG - 20 euro Goede gebruikte koppeling (ca. 10.000km oud) - Gereserveerd Zekeringkast G60 met relais - 20 euro Luchtfilterbak G60 - 20 euro Nieuwe schijven en blokken voorzijde, nieuw in doos - 75 euro Nieuwe schijven en blokken achterzijde, nieuw in doos - 75 euro Nieuwe draagarmen in verpakking met nieuwe fuseekogel - 80 euro/set Stabilisatorstang rubbers en oogjes nieuw in verpakking - 20 euro Set veerpootlagers nieuw in verpakking - 20 euro Set achteraslagers nieuw in verpakking - 20 euro Set klepstoters (8) nieuw in verpakking, passen ook in 16V en VR6 - 30 euro Nieuwe set PERFORMANCE bougiekabels blauw voor G60 - 50 euro ARP diffbouten voor in de 02A versnellingsbak - 35 euro/set Nieuw luchtfilter Corrado/Golf/Passat G60 - 5 euro Nieuwe lambdasonde in verpakking voor G60 met originele stekker - 50 euro Setje wiellagers voorzijde (2x) - 25 euro Setje wiellagers achterzijde (2x) - 20 euro Setje draagarmrubbers Febi (de ronde) - 10 euro Goede accu voor diverse modellen - 10 euro Alarm nieuw, nooit gemonteerd geweest, alleen kabelboom al deels gemaakt - 35 euro Diverse STK's voor G60, GTI, 16V, etc... - 15 euro/st Er zijn vast dingen die ik vergeten ben. Zoek je iets, stuur even een mailtje. Bij intresse bij voorkeur even een mailtje sturen naar royvanlaanen (aap) chello (punt) nl Alles kan opgehaald worden in de omgeving van Nijmegen of word verzonden tegen verzendkosten, verpakkingskosten neem ik voor mijn rekening. |