![]() |
|
|||
|
|||
![]() Corrado.
2.0 -16V uit 1993 en alsof door een tijdmachine blijven stilstaan in de beginjaren negentig. Het is voor mij de tweede,de eerste toevalligerwijs gehad in 1993 met ''t kenteken GS-ZH-73 een G-lader uitvoering maar wel dezelfde kleur. Je merkt met rijden dat ''t toch wel allemaal wat gedateerd is maar met de ongelofelijke km.st. van 34.000km maakt dat alles goed. Grappig ook die gezichten bij t stoplicht zo van ![]() modelletje nu al weer van ![]() ![]() ![]() *****auto is verkocht naar ice killer op dit forum***** Last edited by Vw-Power : 11-07-2009 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() zooo, daar is weinig mis mee!
![]() mooie aankoop
|
||||
|
||||
![]() ![]() Wolfrace is geen porum.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helemaal mee eens...
|
|||
|
|||
![]() Helemaal mooi.
Wielen is geen porum en sebrings horen onder een G60 ![]() ![]() En de complete uitlaat na 34.000km al vernieuwd ![]() PS, Toch maar weer online op dit forum ![]() Last edited by Domi : 19-04-2009 at 15:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Enig idee hoe slecht een uitlaat tegen korte stukjes rijden kan? Vochtophoping = roest=rot. Leuke corrado, zuinig op zijn en aub niet 'stylen' ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Keurige Corrado!
Wielen maar snel cadeau geven aan iemand met 'n honda snivic/mazda323f voor de rest zo laten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() en nu snel die wolfraces er weer onderuit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ook weer voor de handel denk net zo als toen de fire and ice 16v.
![]() maar wat een nette corrie man ![]()
|
|||
|
|||
![]() goh das een mooie corrado
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is idd een echte schuurvondst
![]() ![]() wees er zuinig op ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie aankoop! Vind die velgen nog niet eens zo slecht staan, als je hem wat lager zou zetten mis staat het niet naar mijn mening...
|
|||
|
|||
![]() Hoe kom jij erachter waar dit allemaal staat??
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is zeker een unieke auto! Zet aub weer de originele wielen eronder, en hou 'm zo. Zoveel onverbouwde Corrado's zie je niet meer tegenwoordig...
Aan de andere kant, waar bemoei ik me mee... het is jouw auto ![]() Jan ![]()
Last edited by schweinhund : 20-04-2009 at 05:04. Reason: typo! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou mooi dom zijn als hij dat hier verklapt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sommige mensen hebben gewoon veel massel, zoals de meeste hoor ook ik daar niet bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie vonds, ik zou um lekker origineel laten.
die wolfrace van tegenwoordig vind ik hopeloos zou lekker de sebrings er onder knallen. ma ja das mijn mening. veel rij plezier in je neuwe corrie... groet frank.
|
||||
|
||||
![]() Dit heeft niks met mazzel te maken, dit soort dingen moet je een neusje voor hebben.
Sommige mensen die dat neusje niet hebben kunnen dat duidelijk niet hebben. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar zijn er heel veel van !! Mooie corrado verder !
|
||||
|
||||
![]() Waarvan? Mensen die een speurneus hebben of mensen die dat niet hebben kunnen?
![]()