![]() |
|
|||
|
|||
![]() In de bingo:
Verlengde motorkap met luchtdinges, 40euro. Suicide deuren, eentje met audihandgreep en eentje clean. Eventueel gehele mechanisme mee te nemen, 50euro. Cleane achterklep, geblindeerd, 35euro. Gereserveerd Tweemaal zijschermen, 50euro. Gereserveerd Interieur stoelen, achterbank (4x hoofdsteunen) en panelen, 75euro. Betere foto van het (nog stoffige) interieur en een twee Sparco gordels. Gordels 30euro. Twee complete spiegels voor 25euro samen. Zwart vloerbedekking, compleet, 35euro. Dash mk3. Ben ook wel te porren voor een ruil met setje velgen. Vragen en bieden staat vrij. Pm of robinpaap@quicknet.nl Last edited by RobinP : 19-07-2009 at 13:25. |
|
||||
|
||||
![]() Contacteer Dr Bob eens voor dat vloerkleed. Hij had er bij mij eentje besteld, maar de auto stond vol water en het kleed is niks meer waard.
Als het jouwe netjes is en van een nieuw type wil hij het vast van je overnemen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() robin, ik heb misschien interesse in de achterklep, is die roestvrij?
en de suicide doors heb ik ook interesse in,zit het mechanisme bij de prijs in? welke kleur is het? |
|
||||
|
||||
![]() ow dat is erg jammer, ik had gehoopt dat het vw L97a zou zijn, dan denk ik er nog over na, als ik ze wil stuur ik je wel een pm
![]() |
|
||||
|
||||
![]() klopt als een bus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey ik las in je andere thread dat deze als donor gebruikt wordt.wat vraag je voor de gehele carosserie, of de auto zonder blok, versnellingsbak, interieur etc.
|
|
|||
|
|||
![]() PB gehad... thanks Chris
![]() Is alleen van het oude type helaas.... UPje voor d erest van de spullen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb wel belang bij die kruiskop lampen kijk je pm.
Polo II Classic 1.3 g40 '82 Project Golf Mk4 2.0 '00 Sold Golf Mk1 1.3 '90 Rally Car Sold Golf Mk1 Cabrio 1.8 '90 Sold Golf Mk2 1.3 '90 Sold Golf Mk2 1.3 '85 Sold Golf Mk3 2.0 Gti 16v Sold Fuck speedbumps! |
|
|||
|
|||
![]() Foto van dat GTI interieur ?
|
|
|||
|
|||
![]() Up... heb meer liggen dan hier bij staat.
|
|
||||
|
||||
![]() Das geen GTi interieur hoor..
|
|||
|
|||
![]() Thanks, aangepast.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Heb je de remdruk verdeler nog? eventueel prijs? Gr
|
|||
|
|||
![]() Ga ik overzetten op de mijne, sorry..
|
|
||||
|
||||
![]() okay thanx
Gr
|
|||
|
|||
![]() Skup...