![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() die zat toch ook op de Greyhound van Pablo?
maar die had hij zelf gemaakt geloof ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, hy lamineerde zelf. Had toen ook zn Porsche velgen gelamineerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo'n spoiler is een beetje "over the top" als je het mij vraagt.
|
||||
|
||||
![]() sterker nog, vind het geen porum. Als het ding van polyester zou zijn viel iedereen er over, omdat het carbonvezels zijn is het dan ineens wel leuk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zonder carbon vind ik m al mooi. Nu met carbonvezel is hy voor my helemaal geweldig. Ben nogal verslaafd aan dat spul ![]() Ook hier weer eens t geval van ieder zn eigen smaak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die 3e foto is toch niet van de aangeboden spoiler?
Het is toch zo'n spoiler: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aha Nu zie ik dat ook. De laatste foto is van een hele andere (lelijke) spoiler.
De Zender spoiler vind ik daarentegen wel gaaf. Carbon, tja, vind het ook gaaf, maar ik hou er niet van als het ter decoratie gebruikt wordt. Een carbon monocoque of aandrijfassen kan ik wel erg warm van worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar zou je toch bijna forza voor kopen!
|
||||
|
||||
![]() Staat te koop omdat hij nog een grotere spoiler wilt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, die Zender staat te koop omdat ie dat gedrocht van de derde foto er nu op heeft zitten. Althans dat is wat ik er uit kan opmaken. Die Zender spoilers zijn super gaaf, weet alleen niet of ik hem met carbon overtrokken ook nog wat vind. Volledig carbon heeft tenminste nog wat nut...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha mijn golf 1 ziet er in forza 3 precies het zelfde uit ![]() ![]() Pim jonge, die spoiler vindt wel echt iets voor jou! carbon is the magic word! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat heb ik dus ook gedaan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
So true ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is volledig carbon en niet gelamineerd . en inderdaad zit dat gedrocht er nu op om dat die meer nut heeft |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is deze spoiler van jou toevallig?
|
|||
|
|||
![]() Vind het een super mooie spoiler , het is dat ik het gewoon stom weg te duur vind.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er 255 euro op geboden, niks meer gehoord...
|
|||
|
|||
![]() Daarom, vind dat toch al dik betaald .
Maar goed, het is wat een gek ervoor geeft natuurlijk |
|
||||
|
||||
![]() Ja pimvw hij is inderdaad van mij .
heb mallen laten maken van een orginele aangezien er weinig goede meer te vinden waren en hem van carbon laten maken . prijs op marktplaats was de kost prijs . zag er een nieuw in orginele zender doos op ebay.de voor 350 euro weg gaan . die lelijke spoiler valt in het echt wel mee , op mijn auto tenminste . hij is weer te bewonderen tijdens streetpower edition 2010 doe weer mee met time attack . |