![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey
Vandaag eerste proefritje gemaakt in mn Passat TD, de motor uit de Santana erin gehangen. Verwachtte dus niet veel gekkigheid, maar nu wordt ie best warm. Proefritje door de buurt, niet hoger dan zn 3, maar denk binnen 2 km stond de temperatuurmeter al goed voorbij het midden. De koelwaterslangen waren beide warm, dus neem aan dat het watersysteem vol zit en werkt. Ook had ik m al draaiende gehad, en water stroomde, kachel werd heet. fan sloeg aan. Morgen ga ik weer aan de slag, maar wil even weten waar ik naar moet zoeken bij een volgend proefrondje, ga uiteraard de fan in de gaten houden etc, maar ik vond dat ie al erg vroeg steeg in temperatuur, hoe kan dit??? nou, een paar tips en truuks, of iemand die t probleem kent, en ik kan morgen de auto afmaken ![]() danku!
|
||||
|
||||
![]() Geen storing in het instrumentenpaneel? Of heb je die ook overgezet?
|
||||
|
||||
![]() alles overgezet, complete bedrading en dash, instrumenten etc.
oliepeil is goed natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() controleer even of er geen lucht in je koelsysteem zit.
|
|
||||
|
||||
![]() Precies, zou 'm nog eens goed ontluchten (en bijvullen)?
Overigens waren er gisteren wel meer auto's die vrij warm werden, het was dan ook vrij warm?! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Radiateur is dezelfde maat?
|
|
||||
|
||||
![]() Remmen blijven niet hangen?
|
|
||||
|
||||
![]() alles in orde, het bleek de thermostaat...
Vreemd genoeg besloot die het te begeven precies tijdens de wissel, hoe zou dat komen??
|
||||
|
||||
![]() Aflaten en opnieuw vullen van koelvloeistof? Iets meegespoeld wat smeerde of zo?