![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een weitec 60-40 setje laten plaatsen op mijn vento. Heb al vanaf het begin problemen met de wegligging. Kon de achterkant met 1 hand naar beneden duwen zo de band op. Teruggegaan en auto twee weken kwijt geweest omdat weitec het nog nooit had meegemaakt. Nu hebben ze achter het setje van een golf III variant gestuurd en nu is hij wel stug maar loopt nog steeds aan. Mijn wielkasten zijn uitgerold maar ik heb 16" 9j achter liggen. Enig idee of iemand ook deze problemen met een setje heeft gehad. Ga eerst even andere velgen opgooien om te checken of het aan mijn evt te brede banden ligt. Ik ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
![]() bandenmaat?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
225/16/40, maar heb nog 2 setjes andere velgen om mee te proberen. Een 16" fitipaldi set 7j en bandenmaat 195/16/45 en 15" 195/50/15 BBS ken dus wel ff testen Last edited by petje31 : 22-08-2009 at 13:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is zowiezo helemaal de verkeerde maat. Wat is de ET -waarde van je wielen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik dacht 23. Het zijn Schmidt Spacer velgen |
|
||||
|
||||
![]() met et 23 en 225 bandjes had je er met standaard vering en 2 man achterin ook al last van
|
||||
|
||||
![]() een verlaging of schroefset van weitec is minder stug dan bijv kw of supersprint kwaliteit en demping is super bij die van mij maar ik heb ook nog wel comfort handig als je veel rijdt, die van mij (schroefset) had ik ook dat hij nog behoorlijk ver inveerde en aanschuurde zowel voor als achter en dat al met 205/45/16 op 7,5j, ik heb voor het spuiten de kasten uitgeklopt en nu is het goed, de mijne is niet heel laag maar als ik em verder laat zakken schuurt hij wel weer in de kasten. MIJN VOLGENDE AUTO KRIJGT WEER EEN WEITEC SET, bevalt mij super, strak en toch nog comfort
|
|||
|
|||
![]() ik had eerst een vaste verlagingset 60/40 van Vmaxx onder mn vento,
bandenmaat 205/40/17 ET38 en dat liep soms ook aan. auto kon ik voor EN achter ook inderdaad gewoon omlaag drukken. Schroefsetje gekocht wat nog goedkoper was ook ![]() ![]() naar mijn mening zijn die vaste verlagingsetjes alleen leuk als je velgen hebt die echt IN de spatborden vallen, als je wielen iets te ver naar buiten komen ben je genaaid. Ik denk dat het merk van de vaste verlagingset daar niet zoveel toedoet.