![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden: na overhouden eigen ombouw (heb graag reserve onderdelen, maar heb geen ruimte)
![]() Een 5x100 ombouw golf 3 GTI 2 fussee's links en rechts voor 2 goede fusseekogels links en rechts voor 2 remklauwen links en rechtsvoor (je kan kiezen tussen lucas 54mm of Griling) 2 astappen links en rechts achter 2 remschijven links en rechts achter 2 remklauwen links en rechts achter (1tje ben ik nog aan het reviseren) 2 handremkabels Evt ook abs sensoren, en complete gti achteras ETC ETC Er missen wel een paar dingen zoals 2 draagarmen,stabistang remschijven en 1 houder voor de remklauw, maar de duurste en moeilijk te verkijgen onderdelen zijn er! Eventueel kan ik je alles wat nog mist leveren, en kan ik ook alles voor je ombouwen tegen meerprijs! Prijs voor de ombouwdelen: 150,- of een goed bod ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Upje ..
|
|
||||
|
||||
![]() De spullen zijn ook zo om te ruilen met een goede achterklep voor een golf 3 cabrio!!
|
|
||||
|
||||
![]() vanwaar ben je als ik vragen mag. heb evt wel interesse, en zal even voor je kijken voor een achterklep. zijn idd niet makkelijk te vinden..
|
||||
|
||||
![]() Hey Marten ik woon in Nijverdal!
Is niet al te ver van Gorredijk. |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() UP, nog steeds te koop/te ruil ...
Prbeer deze week alles even op de foto te zetten! |
|
||||
|
||||
![]() joe have a massage
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mensen de prijs is inmiddels een vaste prijs!
Er zit ook nog een setje extra remklauwen bij als reserve. |
|
||||
|
||||
![]() Whoppa, dit weekeinde foto's !!
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb wel intresse in de voorste naven en fussee stukken