![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() ik ben bezig met een 1.8 16v in mijn jetta te leggen, alles van motorsteunen en cardans is in orde, het enigste wat ik nu nog zou moeten weten is het volgende:
hoe ver hebben jullie ( de mensen die al 16v in golf of jetta 1 ingebouwd hebben) die luchtfilterbak afgeslepen, want er zit daar een regelklep in? en hoe hebben jullie de elektriciteit aangesloten op zekeringkast? bobine,alternateur,startmoteur... is geen probleem, want die sluit ik aan op bestaande elektriciteit van jetta maar de kabels van uw benzinnepomp enz... weet ik nie goed hoe of waar aan te sluiten. indien u foto's op tips kan geven ben ik er alvast veel met geholpen. alvast bedankt!
__________________
golf2 gti 16v |
#2
|
||||
|
||||
![]() mag ik vragen hoe je het hebt gedaan met de brandstofpomp en
brandstofleidingen? Met name welke je gebruikt hebt? ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik de luchtfilterbak van een golf 1 gti,
daar past de spinnekop zo op en kom je weg met de hoogte. Brandstof leidingen heb ik nieuw gekocht 8 mm koperleiding met de pomp van een golf 1 gti. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Wat is het model zekeringkast dat er in zit?
|
#5
|
|||
|
|||
![]() de zelfde zekeringkast van golf 1, maar de wagen die ik gekocht had voor de motor was een 1800 kas met corrado 16v erin en het was aangesloten op een zekeringkast van golf 1.
brandstofleidingen steek ik op de originele leidingen, dus gewoon een rubberen leiding over de leidingen aan de pomp aangezien die met zo'n speciale klem vast gemaakt zijn.
__________________
golf2 gti 16v |
#6
|
|||
|
|||
![]() Rubber brandstof leiding gaat niet werken
Er moet zeker een ijzergevlochtenmantel omheen zitten[je hebt namelijk 5 bar druk op de leiding staan]en een rubber alleen zet dan te veel uit en krijg je druk verlies Zijn het van die porseleine of steek zekeringen Je moet ook nog een drukaccumulator hebben |