![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iedereen heeft van die mooie projecten hier op het forum
![]() De plannen zijn; - schroefset(is gebeurd) - gepolijste pirelli's eronder - zwarte motorkap - en nog wat kleine dingetjes Dit zijn de pirelli's. Komen bij rene vandaan. Zoals gezegd zit de schroefset er sinds 2 weken onder maar dat ging niet echt lekker met de velgen die je ziet op de eerste foto. et waarde klopte niet ze liepen tegen de schokdempers aan. Ik heb er nu ats cup onder zitten van m'n broertje. Er zitten inmiddels ook andere stoelen in van een golf g60, achterbank is verwijderd. Als het voorjaar ingetreden is komen de ptjes er pas onder en kan de schroefset verder naar beneden. Het keverproject zal ik gaan posten. as weekend hopelijk foto's van de velgen, verlaging en stoelen. mzzl sander
|
||||
|
||||
![]() Ik zal je blijven vlogen met je daily sander
|
||||
|
||||
![]() hier wat foto's van vandaag helaas was de camera leeg dus de foto's van het intrieur komen later.
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 05-03-2006 at 16:03. |
|
||||
|
||||
![]() Is dit een serieuze 1-arm wisserpoging?
![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk begin, wat voor schroefset heb je er onder zitten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, wisser doet het alleen in de hoogste stand dus ik kan hem stilzetten in ieder gewenste stand ![]() @volkswagenaar, schroefset is van vmaxx geen topmerk maar ik ben tot nu toe zeer tevreden. montage was makkelijk en kan goed laag ik heb nu 8 a 9 cm schroefdraad over.
|
||||
|
||||
![]() toch vind ik hem dik ogen!
|
|
||||
|
||||
![]() van de Belgen hoor ik niks dan goeds van vmaxx schroefsetjes.
ze zijn er allemaal tevreden over. hij ligt al lekker zo.
|
||||
|
||||
![]() een replica van deze ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt er wel veel op he ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() als hij maar niet zo`n lelijke matzwarte kap erop doet...ik vind het geen gezicht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx ![]()
|
||||
|
||||
![]() zoals beloofd de foto's van de stoelen en velgen.
stoelen uit een golf g60, de jongen waarvan ik ze gekocht hebt had een paar verstelbare recaro's in z'n golf gezet. ats cup 15x7j met 195/50-15 en volgens mij et 25 weet ik niet zeker. ze worden nog netjes gespoten. en owja voor ik het vergeet had de hoogt vd rand van de wielkast opgemeten voor verlaging was 63 cm nu met de schroefset op de helft vh schroefdraad 55cm ![]()
Passat 35i 1989 Last edited by sanderz : 05-03-2006 at 16:10. |
|
||||
|
||||
![]() stoelen komen ook overeen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
serieus?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() moet je even ChrisG60 een berichtje sturen... het is zijn daily
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat niet hier in de memberlist volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mailtje gestuurd. als alles meezit ga ik morgen banden halen voor de pirelli's ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ga rustig door met je project, ik verander die van mij wel ff
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha grapjas ik weet genoeg
![]()