![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ja ook hier ben ik nieuw twee weken geleden een fastback gekocht uit 1973
eerst luchtgekoelde vw dus is weer eens wat nieuws ![]() ![]() ![]() ![]() en nu maar hopen op veel rijplezier ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom, wat een lache ding zeg.. beetje zoals Evilnyntje er ooit een had..
|
||||
|
||||
![]() welkom hier!
altijd leuk iemand met een luchtkoeler erbij! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok ja het zou zo maar kunnen ken voor de rest de history van de auto niet weet alleen dat ik hem in zeeland heb opgehaald en dat er een type 4 motor in zat nu zit er weer de gewone 1500 cc in verder geen idee dus mocht iemand iets weten over deze auto please let me know ![]() ![]()
same old sh*t just a different day Last edited by cypress251 : 15-09-2008 at 10:10. |
|
||||
|
||||
![]() nee het is niet die van Evil... die is kortgereden. tis meer de stijl van de auto die me opviel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QFHCUMGR.jpg Weet alleen dat ie er 2 jaar geleden op Budel zo bij stond..... ![]() Bovenkant Marathon-met. zelfde kleur als m'n ponton. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, Jaap doelde op deze:
![]() Alleen hij leeft nog hoor, laatste foto is zoals hij bij de Boxer staat. Last edited by evilnyntje : 15-09-2008 at 17:54. |
|
||||
|
||||
![]() ok duidelijk erg leuk gespoten ook.wel zonde van die v in het midden dat zou ikzelf dan weer niet doen
![]() nee echt leuk gespoten en wordt hij/zij nu bij de boxer weer netjes gemaakt ?
|
||||
|
||||
![]() hier nog een uit het Evil archief
![]() ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja das nu de mijne grappig zeg :-)
|
||||
|
||||
![]() die van evelnyntje lijkt inderdaad erg veel hahaha