![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb voor m'n vriendin een Arosa automaat gekocht van 2002. Op zich een heel leuk en net ding alleen nogal een beetje kale uitvoering (stella). Nu ben ik een beetje aan het rondkijken om er zelf een aantal opties op te schroeven zoals elektrische ramen, cruise control en centrale vergrendeling.
Op zich zijn de elektrische ramen niet zo'n probleem. Na wat leeswerk hier en daar ben ik er wel achter dat zo'n achteraf inbouw set van marktplaats het niet is. Het plan is om hiervoor dus origineel spul aan te schaffen tenzij er mensen zijn met andere goede ervaringen. Omtrent de centrale vergrendeling ben ik er nog niet uit maar ik heb geen zin om met een of andere cheap-ass zendertje aan de sleutel te werken die het na een jaar niet meer doet. Liever zoals origineel in een met de sleutel. Dergelijke setjes staan ook wel op marktplaats e.d. waarbij je een klapsleutel krijgt die je op maat moet laten slijpen. Hoe dit dan zit met je startonderbreker ben ik nog achter ![]() ![]() De cruise control schijnt echt nogal lastig te zijn aangezien de 1.4 niet met cruise geleverd is. Pas vanaf 2003 is dit op de Polo leverbaar geweest zo ver ik weet. Ook hangt het er nogal vanaf of je een fly by wire gaspedaal hebt zoals de TDI's en het lijkt me (maar ik heb nog niet goed gekeken) dat de 1.4MPI dat niet heeft. Ik hoop dat er hier mensen zijn die dergelijke opties al eens hebben ingebouwd en me wat advies kunnen geven ![]() Dit is het monster: ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had een een klapsleutel set gekocht voor mijn golf 4 bij mbr parts via marktplaats.
Prijs was rond de 50 euro als ik het me goed kan herinneren. Sleutel was na 2 maanden al lam. Grote rommel. Ik zou dus geen imitaite kopen.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb een cv-set van wenmar in de lupo. werkt goed, ook met klapsleutel...
startonderbreker is n chipje wat in je ori sleutel zit... moet je bij de VW laten inlezen (of gewoon je "oude" overzetten in de nieuwe sleutel ![]()
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben nog geen goede immitatie klap sleutel tegen gekomen die degelijk oogt en werk IMHO
Of het werkt binnen een jaar niet of in de eeste maanden breekt de baard af oid
|
|||
|
|||
![]() moet ik je toch tegenspreken....
ik heb nog steeds de zelfde sleutel als waar het hierboven over ging.... GEEN problemen mee gehad....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk gaat ie er toch uit
![]() ![]()