![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop mijn zeer geliefde golf 3 cabriolet project.
Hij mag weg omdat ik een paard ga aanschaffen, en dit een beetje een buitenkans is voor mij! Gegevens van de cabby: Golf 3 cabriolet bouwjaar: 1994 teller stand 330.000km's 2.0 8v motor (gedeeltelijk gereviseerd) 115 pk De kleur is: parelmoer groen LC6U, zeer mooie apart kleur Alles is electrisch, incl de kap, hij heeft een beige/grijs lederen interieur. In een paar maanden tijd enorm veel aan vervangen en verbouwd. Hier een klein overzichtje: Motorisch: Nieuwe distributieriem, multiriem en v-snaar, nieuwe ontsteking en bobine. Compleet nieuwe uitlaat van voor naar achteren. Groot onderhoud aan de motor gepleegt. De motor is gedeeltelijk gereviseerd Onderstel: Het complete onderstel is omgebouwd naar die van een GTI. Dus het is 5x100 geworden (standaaard 4x100)! BBS RC velgen met gloednieuwe banden nieuwe ATE remmerij voorzijde, achterzijde nieuwe schijven en blokjes. Remmerij komt grotendeels van een vr6 af TA tech schroefset (2jaar garantie) Na dit alles netjes uigelijnt Exterieur: Gloednieuwe stoffen kap, nieuwe type grill en koplampen, gti achterlichten, gti wielbogen, oem verstralers in de bumper en vast nog veel meer! Zoals je leest is er verschikkelijk veel aan gedaan (kleine € 3000,-) en er zit erg veel tijd in. Heb zelfs mijn duim gebroken op de dorpel van deze auto met het opkrikken. Het liefste wil ik deze auto compleet klaar maken als een gti, maar omdat zich deze kans voordoet zet ik hem (alleen hier) te koop. Er zit nog wel wat werk aan om hem echt helemaal netjes te krijgen, dit kan ik nog doen in overleg en meerprijs. Verder is dit een harde gezonde cabriolet, die ontzettend heerlijk rijdt! INUIL: golf 1 diesel/bmw 524 TD belastingvrij mogelijk Foto: ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Samurai : 16-09-2009 at 16:16. |
|
||||
|
||||
![]() Upje
De prijs is bespreekbaar hoor, eventueel kan hij ook zonder de BBS RC velgen weg! Ruil? van een golf 1 diesel mag ook. |
|
||||
|
||||
![]() Up, een goed bod is gewenst!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe stuntprijs:
Op 15inch speedline's met schroefset alles erbij voor € 2000,- Met apk erop € 2250,- |
|
||||
|
||||
![]() Eventueel ook nog met de bbs rc over te nemen!
|