![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben van plan om een ABF motor in de golf cabrio te monteren. Blok heb ik al liggen inclusief de kabelboom. Het enige dilemma waar ik tegen aan loop, is hoe moet ik de kabelboom aansluiten op de zekeringskast?
Ik wil de zekeringskast van de Golf1 blijven behouden. De Golf1 is van 1990. Ik heb wel eens een G60 draadboom in een Golf1 aangesloten waarvan ik slechts 7 draden in de watervangbak moet aansluiten en dus geen stekkers achterop de zekeringskast. Het mooiste zou zijn om de stekkers achterop de zekeringskast pas te maken, maar volgensmij is dat meer werk dan noodzakelijk. Wie kan mij verder helpen? |
|
|||
|
|||
![]() D'r zullen toch wel meer mensen dit hebben gedaan?
Alle hints en tips zijn welkom. |
|
|||
|
|||
![]() Kan echt niemand mij verder helpen? Ik doe veel met bedrading dus dat moet wel goedkomen. Ben geen noob ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Zou je vraag even in het mk1 gedeelte stellen, heb je volgens mij veel sneller antwoord.
|
|||
|
|||
![]() vraag maar aan ronnieabf rijd ook met abf op orginel kast heeft ron valo aangesloten
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Oftwel Ron21 van dit forum
![]() |